• Msofie

    Har vi några sena plussare?

    Hej,

    Är det någon där ute som har erfarenhet av att plussa sent? Känner att jag håller på att bli galen.

    Fick utslag på ÄL tester 27/6 och förväntad mens 11/7. Nu sitter jag här på BIM+2 och dagen går mot sitt slut. Jag testade helt blankt BIM-1 och imorse. Har 0 av dem vanliga symptomen för att mensen är på G.

    Är det någon annan som varit i en liknande situation (och någon som plussat sent?)

  • Svar på tråden Har vi några sena plussare?
  • CairoCarro

    Inte jag personligen (än) men min syster fick inte positivt förrän typ BIM+8! Samma med båda barnen.. Så det är nog definitivt inte kört för dig.

  • CairoCarro

    Hur har det gått för dig Msofie? Nu är jag i samma sits. BIM+2 och testade precis neg. Min mens är aldrig sen och jag har inga vanliga symtom på att den är påväg heller.. Börjar bli väldigt tradigt..

  • Msofie
    CairoCarro skrev 2020-07-16 07:32:55 följande:

    Hur har det gått för dig Msofie? Nu är jag i samma sits. BIM+2 och testade precis neg. Min mens är aldrig sen och jag har inga vanliga symtom på att den är påväg heller.. Börjar bli väldigt tradigt..


    BIM +5 med känningar i bröst och molande värk sedan typ två veckor tillbaka. Ingen mensvärk eller mens, testade negativt imorse. Känner mig hopplös haha. Nu är jag på cd 37 med och börjar inse att något verkligen inte står rätt till med min cykel
  • CairoCarro
    Msofie skrev 2020-07-16 08:13:36 följande:

    BIM +5 med känningar i bröst och molande värk sedan typ två veckor tillbaka. Ingen mensvärk eller mens, testade negativt imorse. Känner mig hopplös haha. Nu är jag på cd 37 med och börjar inse att något verkligen inte står rätt till med min cykel


    Åh vad drygt!! Men har du haft sen mens innan? Känns ju osannolikt och samtidigt väldigt typiskt att cykeln går och blir helt knas precis när man aktivt försöker bli gravid :/ Jag vet inte vad jag ska tro om mitt uteblivna plus..
  • Msofie
    CairoCarro skrev 2020-07-16 10:02:22 följande:

    Åh vad drygt!! Men har du haft sen mens innan? Känns ju osannolikt och samtidigt väldigt typiskt att cykeln går och blir helt knas precis när man aktivt försöker bli gravid :/ Jag vet inte vad jag ska tro om mitt uteblivna plus..


    Tror faktiskt sällan jag reflekterat över min cykel innan, har haft p piller i 10 år innan jag slutade i oktober. Men tror nog aldrig min cykel har varit helt punktlig
  • CairoCarro
    Msofie skrev 2020-07-16 10:30:15 följande:

    Tror faktiskt sällan jag reflekterat över min cykel innan, har haft p piller i 10 år innan jag slutade i oktober. Men tror nog aldrig min cykel har varit helt punktlig


    Nä man gör ju sällan det innan man börjar tänka på barn. Du får uppdatera om det blir något :)
Svar på tråden Har vi några sena plussare?