Anonym (the) skrev 2020-07-15 16:14:34 följande:
Äh, jag känner igen mig i det där :). Blir ju så. För oss har det gått sen i mars utan kontakt men ser ju hennes saker ibland på insta så det är ju jobbigt, men känner inte för att ta bort henne där och sluta följa, för är på ett sätt mysigt att se också.
Är ni tillsammans idag? Har ni haft relationer emellan era uppbrott? Isf, hur kändes det att avsluta det och gå tillbaka till varann?
Nej, vi är inte tillsammans idag, efter att han försökt nå mig ett antal gånger och jag surade så började jag komma över allt jobbigt och ville ha kontakt med honom, men nu vill inte han. Han kan ju ha träffat någon också, men det lutar nog mot att han är lite sårad för att jag har ignorerat honom ett halvår :/
Han hade en (iaf sexuell) relation, jag hade en fling där inget hände egentligen. Har svårt att starta något direkt sådär förutom kanske sex, men det hade jag inte riktigt orkat heller. Det enda som blev lite konstigt var väl att han kände tjejen sedan vi var ett par, och att hon alltid stuckit ut som väldigt intresserad av honom. Så det var väl lite jobbigt för mig att de fortfarande var kompisar och så.
Jag känner fortfarande att minus alla bråk är han egentligen den som passat mig bäst. men vet inte om det är romantiserande i efterhand.