• KimGbg

Min sambo har varit otrogen

Jag har fått reda av en vän att min sambo har varit otrogen mot mig flera ggr. Detta har min vän fått reda på då min sambo har berättat de till vår gemensamma vän som ställde ett ultimatum till henne att berätta de för mig själv annars så skulle vännen göra de. Min sambo har inte tagit vännen på allvar eller varit för feg att berätta de till mig.

När jag fick reda på de av vännen så blev jag chockad och ville verkligen inte tro de hon sa. Min sambo väntar ju vårt barn och de känns väldigt bra mellan oss. Men jag kunde inte släppa de som vår vän berättade för mig, så jag konfronterade min sambo. Hon erkände att hon har varit otrogen en längre tid och även berättade att hon inte är säker på att de är jag som är pappan.

Hon började stor gråta och bad om förlåtelse och hon sa att hon har brutit med ?älskare? för hon bara vill ha mig i sitt liv. Jag blev så jävla förbannad/ ledsen och känner mig så otroligt sviken och blåst.

Jag har kallat henne för fula saker efter att sanningen kom fram. Som att hon äcklar mig, att hon är är ett snuskigt jävla svin som få ta sitt kast nu.

Jag känner mig så sviken och är såklart ledsen/ förbannad på henne och känner äckel för henne. Men samtidigt så försvinner ju inte känslorna för henne för henne heller som jag hade.

Problemet är är jag dum om jag ger henne en chans till? Kommer hon vara ett svin eller har hon lärt sig en läxa?

Jag vill ju inte bli så sårad som jag är nu samtidigt vill jag inte vara elak. Även om jag kan tycka illa så brukar jag ju inte uttrycka sakerna. Så jag har på ett sätt dåligt samvete att jag har kallat henne för äckel, snuskigt svin, luder mm.

• Svar på tråden Min sambo har varit otrogen
  • KimGbg
    Anonym (svin) skrev 2020-07-16 12:19:47 följande:

Jaha. Detta säger väl allt du behöver veta. Såhär lite bryr hon sig om vad hon gjort. Såhär lågt värderar hon vad hon gjort mot dig. Hon har varit otroget, gått bakom din rygg, haft en annan mans kuk i sig flertalet gånger, eventuellt burit på en annan mans barn medan hon kysst dig, tänkte låta dig uppfostra ett barn som kanske är någon annans.. och hon anser att hon är offret och du straffar henne för hårt eftersom du kallat henne några fula ord. Hon försöker manipulera dig genom att gå på attacken, försöka få sig själv till offret så att du fokuserar på vad du sagt istället för vad hon gjort. 

Det spelar ingen roll att du fortfarande har känslor. Ibland behöver man lämna trots känslor för sin egna skull. Det är inte lätt men känslorna kommer försvinna med tiden efter du lämnat. 

Ja, du har rätt! Hon bevisar bara vilket svin hon är och jag tycker att hon förtjänar att få höra vad jag tycker att hon är.

Jag fattar inte bara hur blåst jag har varit som inte har märkt något. Är de så att man inte ska lita på kvinnor mer.
  • Anonym (Y)
    KimGbg skrev 2020-07-16 12:26:54 följande:

Ja, du har rätt! Hon bevisar bara vilket svin hon är och jag tycker att hon förtjänar att få höra vad jag tycker att hon är.

Jag fattar inte bara hur blåst jag har varit som inte har märkt något. Är de så att man inte ska lita på kvinnor mer.

Tycker du att man kan inte heller lita på dig? Du är man och det finns opålitliga män...

Du kan såklart bestämma dig att inte lita på kvinnor för att 1 kvinna du träffade är svin.

Men då straffar du dig själv och inte henne.

Och alla kvinnor du träffar efter henne.

Så hon vinner. Och du förlorar.
  • KimGbg
    Anonym (Ulle) skrev 2020-07-16 12:23:18 följande:

Ta faderskapstest och hoppas på det bästa = att du kan lämna och bli av med hela detta.

Det finns kvinnor som också är svin och varför ska man acceptera det?

Dock blir det problem om det är ditt barn, för barnet har inte gjort något och det ansvaret kommer du inte ifrån. 

Lider med dig, vilken skitsituation.

Ja, absolut ska jag göra testet!

Ja, klart att de finns! Trodde bara inte att man kunde vara ett såpass stort svin som knullar runt så hon inte ens vet vem som är pappan. Och sen inte ens kan stå för att hon är ett fegt svin.

Om de visar sig att de är jag som är pappan så kommer jag ta mitt fulla ansvar men just nu skulle jag nog vilja att mitt barn skulle få veta vilket äckel till mamma barnet hade. Men som sagt man får bita ihop för barnet skull isåfall.

Tack. Ja, de är som en stor jävla mardröm och jag äcklas av den.
  • KimGbg
    Anonym (Y) skrev 2020-07-16 12:39:32 följande:

Tycker du att man kan inte heller lita på dig? Du är man och det finns opålitliga män...

Du kan såklart bestämma dig att inte lita på kvinnor för att 1 kvinna du träffade är svin.

Men då straffar du dig själv och inte henne.

Och alla kvinnor du träffar efter henne.

Så hon vinner. Och du förlorar.

Klart att jag vet att inte alla kvinnor är svin som man träffar

Men de kommer ju ta ett tag innan man litar på någon igen. Och de hade jag gjort om jag var kvinnan och de var min man som bidrog mig också.

De är henne jag vill straffa tycker alla ska få veta vilket äckel till fegt svin hon är. Jag vill att hon ska lära sig en läxa, hon kommer alltid vara ett svin i mina ögon. Men önskar att hon ska erkänna för sig själv vilket äckel hon är. Genom hon gör de så kanske hon inte gör om samma sak.
  • Anonym (Y)
    KimGbg skrev 2020-07-16 12:47:47 följande:

Klart att jag vet att inte alla kvinnor är svin som man träffar

Men de kommer ju ta ett tag innan man litar på någon igen. Och de hade jag gjort om jag var kvinnan och de var min man som bidrog mig också.

De är henne jag vill straffa tycker alla ska få veta vilket äckel till fegt svin hon är. Jag vill att hon ska lära sig en läxa, hon kommer alltid vara ett svin i mina ögon. Men önskar att hon ska erkänna för sig själv vilket äckel hon är. Genom hon gör de så kanske hon inte gör om samma sak.

Visst , men då är det bäst att du är singel tills du har läkt och kan lita på kvinnor igen.

Samma gäller bedragna kvinnor också givetvis.

Annars finns det risk att du förstör dina kommande förhållanden genom att misstänka en ärlig och oskyldig person.
  • KimGbg
    Anonym (Y) skrev 2020-07-16 12:55:15 följande:

Visst , men då är det bäst att du är singel tills du har läkt och kan lita på kvinnor igen.

Samma gäller bedragna kvinnor också givetvis.

Annars finns det risk att du förstör dina kommande förhållanden genom att misstänka en ärlig och oskyldig person.

De är klart att jag väntar, så som de känns nu villa jag inte ha ett förhållande på ett tag. Men de är inte uppklarat än mellan mig och äcklet heller.
  • Anonym (Y)
    KimGbg skrev 2020-07-16 13:14:26 följande:

De är klart att jag väntar, så som de känns nu villa jag inte ha ett förhållande på ett tag. Men de är inte uppklarat än mellan mig och äcklet heller.

Bra. Du måste bli av med äcklet först.

Hur långt gången är hon?
  • KimGbg
    Anonym (Y) skrev 2020-07-16 13:26:40 följande:

Bra. Du måste bli av med äcklet först.

Hur långt gången är hon?

Drygt sjätte månaden!

Har du erfarenhet om att vara ihop med svin också? Tänkte om du kan ha mer förståelse för hur jag känne och mår?
  • Anonym (Y)
    KimGbg skrev 2020-07-16 13:34:29 följande:

Drygt sjätte månaden!

Har du erfarenhet om att vara ihop med svin också? Tänkte om du kan ha mer förståelse för hur jag känne och mår?

Nej , men jag hade en pappa som är ett svin. Gjorde en annan kvinna gravid bakom min mammas rygg och ljög till alla.
  • KimGbg
    Anonym (Y) skrev 2020-07-16 13:37:40 följande:

Nej , men jag hade en pappa som är ett svin. Gjorde en annan kvinna gravid bakom min mammas rygg och ljög till alla.

Hoppas verkligen att din pappa har fått ett och annat knä i skrevet. På ett sätt hade varit skönt att sätta ett knä i skrevet på min sambo/ex men nu har hon ju inget där så skulle inte göra lika ont på henne
Svar på tråden Min sambo har varit otrogen