Inlägg från: Anonym (Busmoster) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Busmoster)

Hur många aborter har ni gjort?

Jag har en fråga, om man nu bestämt sig för att bara vilja ha 2 eller 3 barn( eller vissa kanske max 5, 6 eller 10 allt är individuellt) varför steriliserar man sig inte?

Min faster kände hon var klar med sina 3 barn och steriliseringen gick fort och utan komplikationer.

Det bästa sättet att ta ansvar och utnyttja sin rätt till sin kropp och hur många avkommor man vill ha, är inte bara att använda skydd som de säger inte är 100% utan att man helt enkelt steriliserar sig eller be karln som inte vill ha fler barn med en göra det. För då slipper man göra en abort!!?
    Min kompis själsfrände valde att vara den som steriliserade sig då hon inte mådde bra av alla dessa hormon preparat och var väldigt fertil.

• Anonym (Busmoster)
    Anonym (Suck) skrev 2020-07-18 17:07:06 följande:
    Varför bryr du dig?
    Varför skulle jag inte bry mig?? Jag har medkänsla för andra! om jag inte vill få rök relaterad cancer då slutar jag röka, om jag inte vill bli jättefet så äter jag mer hälsosamt, vill jag inte ha barn ja då steriliserar jag mig.. vill bara veta hur folk tänker som bestämt att de inte vill ha flera barn men ändå vägrar sterilisera sig, det är vad jag hört jobbigt att göra abort, ingenting man bara går och gör på lunchrasten.
Svar på tråden Hur många aborter har ni gjort?