• Anonym (Varför)

    Varför tjejer vill ha dåliga män

    En tjej jag känner är hellre ihop med en hjärndöd knarkare som knappt kan prata än min kompis som är en vättig kille med stabil inkomst.

    Varför?

  • Svar på tråden Varför tjejer vill ha dåliga män
  • Anonym (H)

    Frågan är fel ställd. Som du formulerat den gäller den tjejer generellt och då är grundantagandet felaktigt.

    Frågan borde lyda

    Varför finns det tjejer som vill ha dåliga män?

    Och svaret är ofta att kaka söker maka även om det finns fler anledningar.

    Det finns för övervikt män som väljer att vara tillsammans med nedgångna knarkande tjejer.

  • Anonym (Boo)

    Kanske din vän har vettig inkomst men en horribel människosyn, slår kvinnor, dålig i sängen och intetsägande personlighet och fiser illa vid matbordet?

    Man kan inte tvinga sig att bli kär i någon. Hon älskar väl sin pojkvän. Varför vill din vän ha henne är väl frågan? Hon är dels upptagen, inte intresserad av din vän och dessutom har hon dåligt omdöme när det kommer till hennes pojkvän. Även om hon lämnar sin knarkande kille så är det väl inte detsamma som att hon vill ha din kompis med vettig inkomst. Hon är helt enkelt inte inte intresserad av honom. Inget märkligt med det.

    Är det ens en seriös frågeställning du har? En kvinna väljer en knarkare och då drar du slutsatsen att kvinnor vill ha dåliga män?

    Man kanske kan vända på det, vad fasen är fet för fel på din vän som har vettig ekonomi men ändå inte får tjejen utan blir brädad av en knarkare som knappt kan prata? Nått fel lär det ju vara på honom.

  • Anonym (Varför)
    Anonym (Boo) skrev 2020-07-21 18:14:39 följande:

    Kanske din vän har vettig inkomst men en horribel människosyn, slår kvinnor, dålig i sängen och intetsägande personlighet och fiser illa vid matbordet?

    Man kan inte tvinga sig att bli kär i någon. Hon älskar väl sin pojkvän. Varför vill din vän ha henne är väl frågan? Hon är dels upptagen, inte intresserad av din vän och dessutom har hon dåligt omdöme när det kommer till hennes pojkvän. Även om hon lämnar sin knarkande kille så är det väl inte detsamma som att hon vill ha din kompis med vettig inkomst. Hon är helt enkelt inte inte intresserad av honom. Inget märkligt med det.

    Är det ens en seriös frågeställning du har? En kvinna väljer en knarkare och då drar du slutsatsen att kvinnor vill ha dåliga män?

    Man kanske kan vända på det, vad fasen är fet för fel på din vän som har vettig ekonomi men ändå inte får tjejen utan blir brädad av en knarkare som knappt kan prata? Nått fel lär det ju vara på honom.


    "Nåt fel lär det ju vara på honom?"

    Han är inte så snygg, knarkaren är snyggare.
  • Anonym (makeover)

    De vill alltid göra om mannen, och en dålig man blir ett spännande projekt för dom.

  • Anonym (Boo)
    Anonym (makeover) skrev 2020-07-21 18:40:51 följande:

    De vill alltid göra om mannen, och en dålig man blir ett spännande projekt för dom.


    Hahaha. Kvinnor är som Ernst?
  • Anonym (makeover)
    Anonym (Boo) skrev 2020-07-21 18:47:12 följande:
    Hahaha. Kvinnor är som Ernst?
    Kvinnor gillar Ernst. Men skulle nån av dom bli ihop med Ernst, så skulle de försöka göra om honom också.
  • Anonym (Boo)
    Anonym (makeover) skrev 2020-07-21 22:21:33 följande:

    Kvinnor gillar Ernst. Men skulle nån av dom bli ihop med Ernst, så skulle de försöka göra om honom också.


    Fast han är väl så mycket good guy man kan bli. Men jag avslut honom så jag skulle tveklöst försöka göra om honom om jag tvingades leva med DET
  • Anonym (K)
    Anonym (makeover) skrev 2020-07-21 22:21:33 följande:

    Kvinnor gillar Ernst. Men skulle nån av dom bli ihop med Ernst, så skulle de försöka göra om honom också.


    Det är väl snarare så att många killar inte tar tag i sina liv utan det krävs att en kvinna (efter mamma) får dem på rätt körl.

    Vet inte hur många gånger i min familj som kommentaren -han behöver en kvinna som kan styra upp honom- myntats. Ganska fascinerande egentlige hur mycket killar det finns utan driv eller känsla för ansvar. Klart som sjutton en kvinna vill göra om det, vem hade velat leva med en förvintrad tonåring?
  • Anonym (Boo)
    Anonym (K) skrev 2020-07-21 22:56:45 följande:

    Det är väl snarare så att många killar inte tar tag i sina liv utan det krävs att en kvinna (efter mamma) får dem på rätt körl.

    Vet inte hur många gånger i min familj som kommentaren -han behöver en kvinna som kan styra upp honom- myntats.


    Sant...
  • Liberté

    För att din kompis troligtvis är as tråkig medan en knarkare då är det åtminstone något som händer ?

    Hur roligt är VVV egentligen jämfört med någon som kan ta den andra med storm och passion.

  • Anonym (makeover)
    Anonym (Boo) skrev 2020-07-21 22:26:24 följande:
    Fast han är väl så mycket good guy man kan bli. 
    I TV-rutan, ja.
  • Anonym (Man)

    Ser ni en man på stan som bär en tröja över axlarna så VET ni att det är en kvinna som styrt upp den mannen..

  • Anonym (Varför)
    Liberté skrev 2020-07-21 23:54:18 följande:

    För att din kompis troligtvis är as tråkig medan en knarkare då är det åtminstone något som händer ?

    Hur roligt är VVV egentligen jämfört med någon som kan ta den andra med storm och passion.


    Inte direkt, han är helt efterbliven och kan knappt göra nånting.
  • Anonym (Boo)
    Anonym (Varför) skrev 2020-07-22 12:28:29 följande:

    Inte direkt, han är helt efterbliven och kan knappt göra nånting.


    Då är det väl det hon tänder på, alla har vi olika böjelser. Låt henne älska sin efterblivne pojkvän <3
  • Anonym (makeover)
    Anonym (Boo) skrev 2020-07-22 12:56:27 följande:
    Då är det väl det hon tänder på, alla har vi olika böjelser. Låt henne älska sin efterblivne pojkvän <3
    Jag har tänt på tjejer som andra (tjejer) tycker var äckliga.
    Vi har alla olika smak.
    Jag förstår mig inte på alltid när tjejer väljer killar. Tycker ofta killarna är äckliga. Och fjantar.
  • Physalis

    Man kan ta bort den andra mannen ur ekvationen helt för kvinnan antagligen varit lika ointresserad oberoende av den andra mannen.

    Så frågan är varför är inte kvinnan min kompis är intresserad av intresserad tillbaka? Och svaret är enkelt, för att det saknas attraktion från hennes sida.

    Det kan knappast vara en ny företeelse för vuxna människor att det måste finnas ömsesidig attraktion för att något ska hända.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Boo)
    Anonym (makeover) skrev 2020-07-22 16:38:43 följande:

    Jag har tänt på tjejer som andra (tjejer) tycker var äckliga.

    Vi har alla olika smak.

    Jag förstår mig inte på alltid när tjejer väljer killar. Tycker ofta killarna är äckliga. Och fjantar.


    Jag håller med. De flesta män är rätt äckliga och väldigt många fjantar. Förstår inte alls hur vissa män kan lyckats få någon som vill vara nära dem. De måste verkligen ha byggt upp en fasad för att lura in tjejerna lol
  • Anonym (makeover)
    Anonym (Boo) skrev 2020-07-22 17:22:41 följande:
    Jag håller med. De flesta män är rätt äckliga och väldigt många fjantar. Förstår inte alls hur vissa män kan lyckats få någon som vill vara nära dem. De måste verkligen ha byggt upp en fasad för att lura in tjejerna lol
    Måste vara nåt sånt. Jag är själv rätt fjantig, men bara lite äcklig.
    Kanske bäst att man blir äcklig fullt ut.
  • Anonym (Boo)
    Anonym (makeover) skrev 2020-07-22 22:55:37 följande:

    Måste vara nåt sånt. Jag är själv rätt fjantig, men bara lite äcklig.

    Kanske bäst att man blir äcklig fullt ut.


    Haha. Nja, jag tror att lagom är bäst. Fortsätt som innan :D

    Fjantig kan vara en väldigt underskattad egenskap. Vem vill inte skratta mycket i ett förhållande?!
Svar på tråden Varför tjejer vill ha dåliga män