• Anonym (nyfiken gul)

    Vilken form på kuken föredrar du?

    Dags för en ny kuktråd men INTE om storlek. Kvinnor, vilken form på kuken är skönast? Eller spelare det ingen roll? Rösta och kommentera gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken form på kuken föredrar du?
  • Anonym (Len och hård)

    Har inte tänkt på vinkel tidigare, endast form. Gillar kraftiga ollon på lite kortare  eller medelkukar. Men om man tänker på var kvinnans g-punkt sitter så borde ju e uppåtböjd vara skönast?!

  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (Len och hård) skrev 2020-07-22 13:35:18 följande:

    Har inte tänkt på vinkel tidigare, endast form. Gillar kraftiga ollon på lite kortare  eller medelkukar. Men om man tänker på var kvinnans g-punkt sitter så borde ju e uppåtböjd vara skönast?!


    Med tanke på att det finns g-punkts dildos som är uppåtböjda borde det stämma. Är det lättare att få orgasm med en uppåtböjd som stimulerar g-punkten?
  • Anonym (Dickmatized)

    Ingen preferens. Den kan vara formad hur den vill, med positioner och variation av ställning så har jag blivit tillfredsställd av alla min pojkvänner. En var väldigt liten och smal, under medel helt klart. Men vi hade fantastisk sex. Sen har jag haft långa raka, knubbiga böjda åt alla håll. Jag gillar dem alla :D

  • MammAmma

    Om jag nu får välja så tycker jag att en med stort ollon och kraftig uppåtböj är idealt. Stött på det bara ett par ggr, tyvärr.

  • Anonym (Len och hård)
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2020-07-22 14:19:28 följande:
    Med tanke på att det finns g-punkts dildos som är uppåtböjda borde det stämma. Är det lättare att få orgasm med en uppåtböjd som stimulerar g-punkten?
    Vet ej,  har aldrig kommit på det viset. Men en sådan borde ju komma åt lättare.
  • Anonym (nyfiken gul)
    MammAmma skrev 2020-07-22 14:47:28 följande:

    Om jag nu får välja så tycker jag att en med stort ollon och kraftig uppåtböj är idealt. Stött på det bara ett par ggr, tyvärr.


    Det är precis det jag själv har så roligt att veta att den kombinationen gillas! Lite förvånad att flera verkar gilla just kraftig uppåtböj, det begränsar annars vilka ställningar man kan ha för mig i alla fall, men funkar ju bra i missionären.
  • Anonym (Dickmatized)
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2020-07-22 18:27:43 följande:

    Det är precis det jag själv har så roligt att veta att den kombinationen gillas! Lite förvånad att flera verkar gilla just kraftig uppåtböj, det begränsar annars vilka ställningar man kan ha för mig i alla fall, men funkar ju bra i missionären.


    Gudomligt i missionären och att rida
  • Anonym (Ylvis)

    Om den är rejält sne så kommer den åt på exakt rätt ställe för mig. Den ska vara vriden lätt åt vänster.

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Ylvis) skrev 2020-07-22 18:31:52 följande:
    Om den är rejält sne så kommer den åt på exakt rätt ställe för mig. Den ska vara vriden lätt åt vänster.
    Får jag fråga dig varför du valde att kalla dig för ''Ylvis''? Det är mitt öknamn, så därför orolig att någon har tagit mitt öknamn för att driva med mig. 

    Om inte det är så, ber jag om ursäkt. 
  • Anonym (Ylvis)
    Anonym (anonym) skrev 2020-07-22 19:00:30 följande:
    Får jag fråga dig varför du valde att kalla dig för ''Ylvis''? Det är mitt öknamn, så därför orolig att någon har tagit mitt öknamn för att driva med mig. 

    Om inte det är så, ber jag om ursäkt. 
    Jag har kallat Ylvis sen jag var liten, tror inte det är så pass ovanligt att två skulle råka ha det samtidigt.
Svar på tråden Vilken form på kuken föredrar du?