• Anonym (sexy)
    Wed 22 Jul 2020 22:23
    2006 visningar
    4 svar
    4
    2006

    Ollonring

    Hej är det någon som provat en Ollonring och hur hårt ska den sitta?
    Fördelar och nackdelar vid sex?

  • Svar på tråden Ollonring
  • Thu 23 Jul 2020 08:31
    #1

    Har du provat andra ringar? Jag har provat en del varianter, men just bakom ollonet har jag bara testat i några minuter. Ser inte riktigt meningen med den, det känns som om den bara skulle göra det hela sämre.


  • Anonym (sexy) Trådstartaren
    Thu 23 Jul 2020 16:22
    #2
    HasseA skrev 2020-07-23 08:31:43 följande:

    Har du provat andra ringar? Jag har provat en del varianter, men just bakom ollonet har jag bara testat i några minuter. Ser inte riktigt meningen med den, det känns som om den bara skulle göra det hela sämre.


    Jag har provat med typ vanlig ring vid roten men det gav inte mig så mycket däremot så tycker jag att en Ollonring både ser och känns bättre.
    Vad var det som du inte gillade?
  • Fri 24 Jul 2020 08:10
    #3
    Anonym (sexy) skrev 2020-07-23 16:22:47 följande:
    Jag har provat med typ vanlig ring vid roten men det gav inte mig så mycket däremot så tycker jag att en Ollonring både ser och känns bättre.
    Vad var det som du inte gillade?
    Tjaa, nu hade jag ingen ring med fast storlek, bara en rätt trång elastisk, så den klämde åt lite för hårt - men jag kände att den var mest i vägen, och satt där det är som skönast för mig.Men jag gillar att ha vid roten, så det kan ju vara olika förstås.
  • Anonym (sexy) Trådstartaren
    Fri 24 Jul 2020 08:26
    #4

    Metallringen med kula ligger perfekt bakom ollonet när man är hård men lite för löst när man är mjuk.

Svar på tråden Ollonring