Inlägg från: Anonym (Hemskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemskt)

Är min bonusson psykopat?

Oroväckande och hemskt. Anmäl bonussonen. Hur gammal är din dotter?

• Anonym (Hemskt)

Om du gör en anmälan mot pojken så kanske någon faktiskt börjar lyssna. Du borde gjort en anmälan så fort som de första misstankarna om ett brott om sexuella övergrepp på din dotter uppstod. Gör du en anmälan borde en utredning ändå inleds. Om du går isär med fadern och det blir delad vårdnad kan ju bonussonen förgripa sig på din dotter så det är ju viktigt att en anmälan görs. Hoppas din man förstår att sonen kan bli farlig för er dotter och låter dottern bo hos dig och inte har barnen samtidigt, om du lämnar.

• Anonym (Hemskt)
    bocop1403 skrev 2020-07-24 16:12:04 följande:

Ja jag vet inte. Barnen har fått 7 orosanmälningar via skolan men ingen har agerat då mamman nekar varje möte.

Jag hade möte med min dotters förskolerektor när jag fick misstankar och har även tagit kort på hur det såg ut. Rektorn rekomenderade mig att kontakta bvc vilket jag gjorde och dom tyckte att jag var dum i huvudet som frågade om råd sedan blev jag så ledsen så jag inte orkade tjafsa med dom.

Jag kommer gå isär med pappan, letar lägenhet i skrivande stund. Jag har ensam vårdnad (gjorde så för att få flera dagar) och kommer aldrig låta min dotter vara här samtidigt som sönerna om dom inte har fått hjälp. Aldrig.

Tack o lov att du slipper biten med att kämpa om ensam vårdnad! Hoppas du hittar en bostad snart! Uppdatera gärna hur det går!
Svar på tråden Är min bonusson psykopat?