"Snippan får inte plats"
Aldrig varit med om, mätte nu. Fyra centimeter. Det kanske förklarar saken, ifall jag är väldigt "smal" därnere.
Aldrig varit med om, mätte nu. Fyra centimeter. Det kanske förklarar saken, ifall jag är väldigt "smal" därnere.
Det verkar som att de här tjejerna tycker att trosor med smal gren ser snygga ut på bild, men att de inte tänker på hur sådana trosor kommer att sitta på just deras kroppar. För letar man efter trosor som är runt 8 cm i grenen behöver man knappast leta länge. Det finns gott om sådana också.
Förresten TS, har du aldrig sett en vanlig binda? Och om du har det, har det inte slagit dig att den inte riktigt verkar gjord för dina fyracentimeterstrosor?
Trosor med ben kan ju snarare vara värre om man är bred därnere då allt blir mer ihoppressat.
Det finns uppenbarligen ett behov av detta. Lite tråkigt om de är fast med enbart stora enfärgade tråkiga utan variation. Vet att Therese Lindgren har uppmärksammat problemet tidigare också.
Har du aldrig provat underkläder i butik? Ovanpå de som man redan har på sig givetvis.
Therese är en svensk stor youtuber som skrivit flera böcker.
Vissa trosor görs för porrfilmsidealet med streckfitta.
Har man inte sådan är det dumt att köpa sådana trosor. Det är det enda sättet att påverka: köp inte skiten.
Förmodligen det du kallar "fladdermus" och "en massa kött".
Som Anonym (trams) skriver, det är en smaksak vad man tycker om underliv. Varför är det viktigt för dig vad vederbörande tycker är kvinnligt?
Detta har hänt dottern min vilket orsakat en del gnäll över åren. Men har inte vart ett jätteproblem utan hon har bytt till ett annat märke eller modell så har det löst sig.