Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

"Snippan får inte plats"

Känner igen!! Jag har precis bunkrat trosor på Ica Maxi, efter att jag upptäckte att deras hipsters är normala. Innan dess vet jag inte hur många nya trosor jag fått slänga. Jättekonstiga, smala lch långa i grenen. Jag tror det hör ihop med trenden ?brazilian?, dvs att trosan ska se ut som den skär in i grenen men vara bred som en vanlig trosa. Helt värdelöst mode tycker jag. Förstår inte hur man kan gå omkring med en sån bikiniunderdel och visa halva rumpan.

• Anonym (J)
    Anonym (Kanske?) skrev 2020-07-24 22:40:33 följande:

Rent allmänt verkar det som att klädföretagen sakta men säkert minskat ned själva ytan på eller vad man ska kalla det på kläder.. Tycker att ärmar på kläder ibland är smalare nu för tiden än förut. Låga midjor etc. Modet ska va dressat eller vad det kallas.

Är ju en no-brainer att det handlar om att spara in på materialåtgången!

Bra att folk börjar protestera.

Ja, inte sant! Man kan ju fundera! Jag har korta armar, och har märkt att ärmarna inte är alldeles för långa längre. Och vad är modet med dessa ankellånga byxor som folk ska ha mitt i vintern, gärna med låga strumpor. På sommaren ja, men inte på vintern! Ser inte klokt ut!
Svar på tråden "Snippan får inte plats"