Inlägg från: Anonym (Trams) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trams)

"Snippan får inte plats"

Vissa trosor görs för porrfilmsidealet med streckfitta.

Har man inte sådan är det dumt att köpa sådana trosor. Det är det enda sättet att påverka: köp inte skiten.

• Anonym (Trams)
    Anonym (4) skrev 2020-07-25 09:47:50 följande:

Ja så är det nog.

Inget jag tänkt på, men så har jag ju just den modellen... streck. 

Finns visst fler fördelar med den än jag visste!

Ptja, om man anser det viktigt att ha smal gren i trosor så visst, jättestor fördel... Men om du tänker efter så inser du nog att alla faktiskt har avsedd nytta av sin fitta, streck som bulle.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (4) skrev 2020-07-25 12:07:19 följande:

Sa jag att jag tycker att det är viktigt att ha en smal gren i trosan?

Nej, det gjorde jag inte.

Det jag sa var att jag inte märkt problemet för att jag har ett smalt underliv. En sk streckfi**a.

Och fördelen jag talade om var att den inte bara är snyggare utan att den också kan ha vilka trosor som helst.

Nyttan av att kunna kissa eller producera/föda barn har man ju såklart (om man har tur, alla är inte välsignade med en fungerande fertilitet) oavsett utseende på underlivet. Funkar ju med fladdermus också.

Ja eftersom du tycker det är en fördel att kunna ha trosor med smal gren så är väl det viktigt för dig. Vari ligger annars fördelen?

Vad som är snyggt är en smaksak och varierar från människa till människa.. Jag föredrar lite mer kvinnlighet tex.

Sen har ju underlivet fler nyttoområden än att kissa eller föda barn, typ sexuell njutning.
Svar på tråden "Snippan får inte plats"