Inlägg från: QAnon |Visa alla inlägg
  • QAnon

Min man är hebefil, fråga på!

Har ni barn? Oroar du dig över att han kommer äckla sig med att glo eller säga äckliga kommentarer runt era barns kompisar när de når tonåren?

Har han någonsin gjort något sexuellt med dessa barn han tänder på? Isåfall, vad tycker du om det? 

• QAnon
    Anonym (Annelie) skrev 2020-07-26 16:25:59 följande:
    Jag anser förstås inte att han är ett monster. Han har aldrig gjort någon illa. Gjorde han tjejer illa hade det varit en annan sak.
    Farligt att förbjuda tankar...
    Googla 13-årig flicka/tjej, kolla hur unga och oskyldiga de är, och säg mig hur du klarar av att kyssa denna man som sitter och fantiserar och runkar åt dessa barn?
  • QAnon
    Anonym (Annelie) skrev 2020-07-26 16:37:59 följande:
    Ja vad ska jag säga? Jag älskar honom ändå. Mycket på grund av hans egna bekymmer med detta. Mycket terapi då han själv mått mycket dåligt över detta och han fann ändå styrka att berätta för mig.
    Han är inte bara sin läggning. Han tänder ju uppenbarligen på mig också som passerat tonåren för över 30 år sedan...
    Ja det gör många pedofiler också, klarar av att tända på vuxna. 

Jag säger inte att han är en hemsk människa eller att jag tror att han kommer begå övergrepp. Jag förstår bara inte hur en vuxen kvinna kan vilja kyssa och ha sex med en man som runkar till barn. 

Hade ni tänkt skaffa barn i framtiden?
  • QAnon
    Anonym (Annelie) skrev 2020-07-26 16:44:26 följande:
    Som jag skrev, jag passerade tonåren för 30 år sedan, så nej, vi ska inte ha barn. 
    Är du kvinna så är det nog bra att du inte vet vad män kan fantisera om...
    Vad spelar det för roll vad män kan fantisera om? Är de äckliga behöver man inte ligga med dem förstår du. Det finns gott om män som tänder på barn, det vet nog alla tjejer då vi alla tvingats gå runt i världen bland äckliga män när vi var 12-18. 

Är detta hur du rättfärdigar det för dig själv i ditt huvud? "Ja men alla män tänder egentligen på 13-åriga barn..."?
  • QAnon
    Godisbuske skrev 2020-07-27 00:04:38 följande:
    Va inte ledsen nu. Du hade säkert dina glansdagar, men the wall är oundviklig för alla kvinnor. Många försöker klättra över och kanske klarar sig lite till.
    Män kommer alltid dras till unga, fräscha, virila. Slem eller. ej.  

Inte alla går efter unga men nice att titta på, javisst. Precis som äldre snusktanter tittar eller jagar ungkött. 

Så torka tårarna och get over it
    Låt barn vara ifred. Fyfan vad alla ni snuskgubbar förstörde ens barndom. 

Och när kvinnor pratar om lammkött snackar man oftast om 20-åringar, inte barn. Jag skulle aldrig ens tänka tanken på något sexuellt när jag ser en 15-årig pojke. Det är ett jävla barn liksom. 
Svar på tråden Min man är hebefil, fråga på!