Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Prostata orgasm

Mån 27 jul 13:10 Läst 0 gånger Totalt 6 svar
    Anonym (Frust­rerad man)
    Visa endast
    Mån 27 jul 13:10

Har under en tid jagat denna för mig vita val. Har försökt med fingrar och olika leksaker utan att lyckas.

Så är det någon med erfarenhet som kan ge mig tips och råd hur jag kan nå fram till detta? Har läst så mycket om det och hur det ska vara en helt annan upplevelse än vanlig orgasm.

• Anonym (Man)
    Visa endast
    Mån 27 jul 18:02 #1

Har inte själv lyckats få orgasm av anal stimulering men inte långt ifrån. Hittar du rätt och kan gnugga massera på prostatan så kommer det att rinna sperma ur dig även om du inte rört kulen alls. För mig känns det som små elstötar när jag träffar rätt och jag har nog tömt mig på en hel sats (mjölkning) utan att få en egentlig orgasm. Övning ger färdighet skulle jag säga. Testa att inte komma på en vecka tio dagar. Du kan runka men ingen utlösning så ska du se att det börjar rinna till när du penetrerar dig där bak. Jag har använt mig av handtaget, alltså baksidan av en potatisstamp som nästan ser ut som en liten räfflad dildo med god framgång. På tal om konstiga saker man håller på med när man är kåt haha..

• Anonym (Undra­r)
    Visa endast
    Tis 28 jul 07:23 #2
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2020-07-27 13:10:31 följande:

Har under en tid jagat denna för mig vita val. Har försökt med fingrar och olika leksaker utan att lyckas.

Så är det någon med erfarenhet som kan ge mig tips och råd hur jag kan nå fram till detta? Har läst så mycket om det och hur det ska vara en helt annan upplevelse än vanlig orgasm.

Har du prövat bara på egen hand  eller tillsammans med partner? Har du prövat att stimulera penis samtidigt, eller bara prostatan?
  • Anonym (Kille 49)
    Visa endast
    Ons 29 jul 10:16 #3

Första gången jag fick en var när min dåvarande flickvän förde in ett finger samtidigt som hon runkade mig. Sprutade inte men fick en helt galen torrorgasm. Numer kan jag få en torr även vid vanligt sex. Bästa med denna är att man snabbt kommer tillbaka och kan fortsätta samt att den torra orgasmen varar mycket längre, känns som en sprutorgasm fast kraftigare.

• Anonym (Undra­r)
    Visa endast
    Tor 30 jul 09:20 #4
    Anonym (Kille 49) skrev 2020-07-29 10:16:48 följande:

Första gången jag fick en var när min dåvarande flickvän förde in ett finger samtidigt som hon runkade mig. Sprutade inte men fick en helt galen torrorgasm. Numer kan jag få en torr även vid vanligt sex. Bästa med denna är att man snabbt kommer tillbaka och kan fortsätta samt att den torra orgasmen varar mycket längre, känns som en sprutorgasm fast kraftigare.

Hur får du torrorgasm vid samlag då? Lyckas du hålla igen utlösningen på något vis?
  • Anonym (Frust­rerad man) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 2 aug 12:24 #5

Kom i alla fall väldigt nära häromdagen. Äger en Lelo Hugo som jag använde i sängen. Skön känsla när den vibrerar men ändå inte mer än så. Fast bytte sen plats och satte mig på badrumsgolvet. Och då blev det en helt annan njutningsfull känsla. Vet inte om den kom åt prostatan på ett annat sätt när det blev hårt underlag. Men själva orgasmen höll sig borta. Så till slut kunde jag inte låta bli kuken. Men det lustiga är att det behövdes typ bara 2-3 drag innan jag kom. Men det blev inte sprut som vanligt vid runk, utan mer att det rann stötvis, ungefär som man läst om prostataorgasmen. Så vet inte vad det klassas som. Skönt var det i alla fall.

• Anonym (Kille 27)
    Visa endast
    Igår 19:48 #6

Brukar ha en dildo som jag rider. Hittar jag rätt vinkel så är orgasmen nära, så dildon stöter mot prostatan. Tips på leksak är rudeboy.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll