Inlägg från: Anonym (Kille 27) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille 27)

    Prostata orgasm

    Brukar ha en dildo som jag rider. Hittar jag rätt vinkel så är orgasmen nära, så dildon stöter mot prostatan. Tips på leksak är rudeboy.

  • Anonym (Kille 27)
    Anonym (TH) skrev 2022-07-27 16:27:20 följande:

    Hej! Råkade hitta denhär tråden.
    för att svara kort och enkelt på hur jag får mina prostata orgasmer:

    viktigast är att du rengjort ordentligt.
    sitter på badkarskanten och läggar fötterna på andra kanten (kryper ihop lite) 
    använder en helt vanlig dildo (XL) storlek.

    börjar med att föra in den så långt som möjligt för att mjuka upp.
    sedan så pular jag på i ett lämpligt tempo och när jag känner att det är som skönast trycker jag utåt med analen (typ som när du bajsar) och drar på ordentligt då rinner det ur mig (no hands) och kommer riktigt skönt, ibland kommer man utan att det rinner också och ibland kommer det kiss i samband med att man kommer men man kan komma hur många gånger som helst och det är helt underbart ????

    peace n love ppl


     


    Låter härligt! Har vid ett fåtal gånger lyckas få Prostata orgasm och att det inte kommer någon utlösning. och bästa av allt är som du skriver att man kan komma fler gånger på det sättet, så kan man avsluta med att sprut. 

  • Anonym (Kille 27)
    Fabian1965 skrev 2022-08-03 17:39:06 följande:

    Ett sätt att massera prostatan är att använda en tandborste som har ett böjt och räfflat skaft. Böhövs ingen tjock dildo.
    Masserar du rätt rinner det först prostatavätska innan du sprutar din säd i en lång utdragen orgasm


     


    Tandborste var något nytt, men kan säkert funka! 

Svar på tråden Prostata orgasm