Inlägg från: Anonym (Kvinna 39) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 39)

Han ändrar sig hela tiden.

Du gör rätt. Du kan inte leva med en som velar fram och tillbaka. Jag har all förståelse för att han är rädd och osäker men till slut vet man ju varken ut eller in. Om han fortsätter på det där sättet slösar du bara bort din tid, och ditt liv.

• Anonym (Kvinna 39)

Det kanske inte är hos dig problemet sitter, har ni testat hans spermier?

Om du är så ung så har du utrymme att skaffa dig ett bra liv istället för att nöja dig med en kille som tvingar dig till abort men struntar i dina behov och hur du mår.

• Anonym (Kvinna 39)
    miickiiliina skrev 2020-07-28 12:06:27 följande:

Känner ju att hans beteende runt aborten definitivt kunnat vara bättre.. När jag låg på sjukhuset så satt han i ett hörn med hörlurar utan att prata med mig. Till slut fick jag så ont att jag skrek rakt ut, högt. Då sa han åt mig att inte skrika. Känns inte som en normal reaktion mot någon man påstår sig älska kanske? Jag vet inte riktigt.

Vadå vet inte, det måste du väl förstå inte är normalt??
  • Anonym (Kvinna 39)
    miickiiliina skrev 2020-07-28 12:21:01 följande:

Han är inte en speciellt känslosam människa och har aldrig varit det. Så kan ju ha med det att göra. Att trösta osv har aldrig varit hans starka sida.

Han är fantastisk på massa andra sätt.

Nej det har inte med det att göra. Det är omänskligt att inte trösta sin älskade som lider svårt, men ovanpå det har han mage att säga åt dig att vara tyst, medan han sitter nonchalant med lurar i öronen!! Jag hade nog tagit mina sista krafter och lappat till honom, ärligt talat.
Svar på tråden Han ändrar sig hela tiden.