Inlägg från: Anonym (Vilsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilsen)

Ledsen, min man bryr sig inte om min njutning

Nu har jag inte läst alla inlägg utan bara några få.

Jag och min fru hade det kanske på liknande sätt. Jag trodde vi hade ok sex, men det tyckte inte hon. Eller rättare sagt, vi hade sex, jag fick utlösning men tyckte nog att hon inte var så engagerad. Hon tyckte det var småtrist för att jag inte gjorde rätt prylar för hennes njutnings skull (vilka de var hade jag ingen som helst aning om), men det var inget hon berättade.

Efter hand så hade vi inte sex så ofta, till min stora besvikelse. Men fortfarande ingen förklaring från hennes sida. Jag försökte ta upp ämnet till diskussion ett antal gånger, men fick inget direkt gensvar.

Efter ett antal år så fick jag hur som helst höra att jag inte prioriterade hennes njutning. Jag blev lite ställd och frågade henne vad hon ville att jag skulle göra, vad hon saknade. Men det hade hon inget svar på direkt.

Det var väl slutet på vårt sexliv för rätt många år. (Fast nu har vi börjat igen.)

Så om du tycker att din man inte bryr sig om din njutning får du styra och ställa lite mer, hjälp honom aktivt att göra rätt!

Svar på tråden Ledsen, min man bryr sig inte om min njutning