Ledsen, min man bryr sig inte om min njutning
Anonym (Ledsen) skrev 2020-07-28 22:00:41 följande:
Men hur ska han då få orgasm? Han kan bara få orgasm om han stöter hårt och fort.Det är väl rätt naturligt att man stöter hårt och fort det sista innan man kommer. och det är också rätt naturligt att det kan göra ont om man som kvinna då inte är ordentligt förberedd (om inte killen har en lite kortare längd på sin utrustning).
När du blir sexuellt upphetsad så kommer du att utvidgas och mjukas upp och då borde inte de där stötarna göra ont. Det saknas både förspel och klitorisstimulans hos er. Varför sa du inte ifrån när han tog bort din hand när du smekte dig själv? Det var något av det dummaste jag hört, både att en man gör så och att man som kvinna då inte protesterar.
Du behöver ta ett ordentligt samtal med din man, kanske att ni borde ta kontakt med en sexolog eller någonting för av det du skriver så känns det som att in båda två levt under en sten vad gäller kunskap om sexuell njutning.
Ber om ursäkt om mina ord verkar hårda eller nedvärderande, men för mig är det chockerande hur ni har kunnat vara tillsammans i 20 år och inte kommit längre än så i er dialog eller sexuella experimenterande.
//Från en som också varit tillsammans med sin man i snart 20 år och där min njutning är en lika stor självklarhet som min mans även om jag inte riktigt hinner med att komma när vi har snabbisar (men njuter av dem också ändå).