• Anonym (Nyfiken)

    Gör familjeliv er kåta?

    Jag satt precis och tänkte på varför jag trots att jag är på jobbet checkar in några gånger per dag på FL.

    Det kan vara ganska underhållande att läsa en del trådar men något jag märkte var att jag i dagligen blir kåt av att vara inne på familjeliv...

    Ibland är det någon historia, eller folks fantasier, deras upplevelser eller helt enkelt bilder.

    Mitt svar i undersökningen blir väl i princip varje gång jag går in, men då har jag också galet lätt för att bli kåt.

    Hur ser det ut för er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gör familjeliv er kåta?
  • Tecum

    Nej tvärtom. Det är ledsamt att läsa om alla som har ett dåligt sexliv eller  problem med olika lustnivåer i relationen. Och den hårda och oförsonliga ton som i synnerhet kvinnor visar i många trådar, "dumpa aset". för minsta lilla fel är snarare avtändande.

  • Anonym (Sällan)

    Vid något enstaka tillfälle. Men då jag är iofs lättupphetsad. Jag blir nog upphetsad oftare utanför FL.

  • Anonym (Nyfiken)
    Tecum skrev 2020-07-29 15:10:07 följande:

    Nej tvärtom. Det är ledsamt att läsa om alla som har ett dåligt sexliv eller  problem med olika lustnivåer i relationen. Och den hårda och oförsonliga ton som i synnerhet kvinnor visar i många trådar, "dumpa aset". för minsta lilla fel är snarare avtändande.


    Alltså såna trådar är ju långt ifrån upphetsande, det håller jag med om.

    Men samtidigt så finns det trådar om kvinnor som berättar att de gillar att svälja och varför, trådar där folk skickar in nakenbilder på sig själv, beskriver swingers erfarenheter eller erkänner dem osv osv.

    Och vanligtvis så tycker jag inte att sånt är spännande och hade aldrig kunnat runka till det t.ex. men det är något med att det kan vara vilken kvinna som helst runt om mig som är "anonym" och svarar. Tror det är det som jag finner lite upphetsande.
  • Anonym (Nopp)

    Nej Familjeliv är den mest okåta plats jag besökt nånsin

    Sextrådarna av olika slag tar jag med en STOR nypa salt så jag varit med sedan sajten startade och därmed också vet att majoriteten av trådarna består av runktomtar, troll samt minderåriga... Bara vetskapen om att en stor del minderåriga finns på forumet får mig att bli totalt otänd. Det skulle lika gärna kunna vara mina egna barn i tonåren jag diskuterar sex med i en tråd utan att jag vet det. Eller mina grannars barn...

  • Anonym (.....)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-29 15:18:37 följande:

    Alltså såna trådar är ju långt ifrån upphetsande, det håller jag med om.

    Men samtidigt så finns det trådar om kvinnor som berättar att de gillar att svälja och varför, trådar där folk skickar in nakenbilder på sig själv, beskriver swingers erfarenheter eller erkänner dem osv osv.

    Och vanligtvis så tycker jag inte att sånt är spännande och hade aldrig kunnat runka till det t.ex. men det är något med att det kan vara vilken kvinna som helst runt om mig som är "anonym" och svarar. Tror det är det som jag finner lite upphetsande.


    Fast det finns gott om runktrådar på FL skapade av män som utger sig för att vara kvinnor för att de går igång på svaren de får och runkar åt svaren.

    Det är nog dessa runktrådar du har råkat läsa.
  • Anonym (Pelle)

    Jag blir inte upphetsad av text. Utan är mer visuell.

    Finns ju en tråd där folk lägger upp naken bilder. Men det är inga kroppar jag attraheras av generellt då de flesta har ett antal kg övervikt.

    Tror det var en kvinna som hade lagt ut en helkroppsbild för längesen som var smal som var lite upphetsande dock. Men annars blir jag aldrig kåt av FL.

  • Miss Sunny

    Beror på vilka ämnen som diskuteras. Nu på sistone har har trådana varit så tråkiga att det är nestan bättre än sömnmedel.

  • Anonym (Tuppis)
    Miss Sunny skrev 2020-07-29 17:46:14 följande:

    Beror på vilka ämnen som diskuteras. Nu på sistone har har trådana varit så tråkiga att det är nestan bättre än sömnmedel.


    Kör gärna igång någon som livar upp stämningen för nu är ju tom Leo Vegasreklamen mer upphetsande än många trådar.
  • Anonym (Nej tvärtom)

    Familjeliv har gett mig motsatt effekt. Så mycket sjuka trådar och galenpannor som får mig att tappa både lust till sex och hopp om mänskligheten mestadels. Fast ibland dyker det upp någon som mår riktigt dåligt och då har eldsjälarna visat sig med osvikligt stöd och hjälp. Hade önskat en högre nivå på samtalen härinne både intellektuellt, politiskt och kulturellt.

  • MammAmma

    Hah, tvärtom. Så fort jag känner mig kåt eller får för mig att jag vill ha en partner så är det bara att gå in här och läsa runt lite så är all längtan efter både och som bortblåst. Like magic!

    Ändå återkommer jag åtminstone med några dagars mellanrum när jag är uttråkad, för jag har inget liv, obviously.

  • Anonym (Tuppis)
    MammAmma skrev 2020-07-29 20:46:36 följande:

    Hah, tvärtom. Så fort jag känner mig kåt eller får för mig att jag vill ha en partner så är det bara att gå in här och läsa runt lite så är all längtan efter både och som bortblåst. Like magic!

    Ändå återkommer jag åtminstone med några dagars mellanrum när jag är uttråkad, för jag har inget liv, obviously.


    Haha känner så igen mig, värsta brandsläckaren. Dock så finns det ju många fina bilder på folk på intima bilder tex som är lite eggande men kåt, nope
  • Anonym (Wetman)

    Det händer ibland. Jag är lite halvkinky och man hittar lätt inlägg av mer elr mindre kinky natur. Kan lätt komma i stämning när man läser om andras öden och äventyr.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Wetman) skrev 2020-07-29 21:26:20 följande:

    Det händer ibland. Jag är lite halvkinky och man hittar lätt inlägg av mer elr mindre kinky natur. Kan lätt komma i stämning när man läser om andras öden och äventyr.


    Det är lite så jag är med
    Anonym (Nej tvärtom) skrev 2020-07-29 20:17:14 följande:

    Familjeliv har gett mig motsatt effekt. Så mycket sjuka trådar och galenpannor som får mig att tappa både lust till sex och hopp om mänskligheten mestadels. Fast ibland dyker det upp någon som mår riktigt dåligt och då har eldsjälarna visat sig med osvikligt stöd och hjälp. Hade önskat en högre nivå på samtalen härinne både intellektuellt, politiskt och kulturellt.


    Men detta här är också väldigt träffsäkert hahaha...

    I alla fall när det kommer till förhållanden...

    Det är helt sjuka saker som vissa beskriver....

Svar på tråden Gör familjeliv er kåta?