• Anonym (Undrar)

Hur träna ena sidan av ansiktet?

Har inte haft en TIA men känns nästan som det. Hela vänster sida hänger litegrann. Visserligen efter en axelakada på vänster sida, men känner mig svagare på hela den sidan.

Ögonlocket är inte lika högt upp som det andra när jag tittar. Har nog alltid varit så litegrann men tycker det har blivit värre senaste åren.

Spänner jag mig mer över vänsterögat omedvetet så att man har kikat med det?

Hur tränar jag bäst så jag får upp ögonlocket igen?

Hur tränar någon som har haft en TIA upp sitt ansikte igen?

• Svar på tråden Hur träna ena sidan av ansiktet?
  • RenLuft
    Anonym (Undrar) skrev 2020-07-30 02:45:37 följande:

Har inte haft en TIA men känns nästan som det. Hela vänster sida hänger litegrann. Visserligen efter en axelakada på vänster sida, men känner mig svagare på hela den sidan.

Ögonlocket är inte lika högt upp som det andra när jag tittar. Har nog alltid varit så litegrann men tycker det har blivit värre senaste åren.

Spänner jag mig mer över vänsterögat omedvetet så att man har kikat med det?

Hur tränar jag bäst så jag får upp ögonlocket igen?

Hur tränar någon som har haft en TIA upp sitt ansikte igen?

Oj, jag vet inte. Men du fick mig att tänka på en bekant som jag tycker är så otrolig trevlig! Hon fick mig att titta åt hennes håll på ett positiv sätt just för att hon såg som hon gjorde. Hon var/är supertrevlig person vilken jag föll för!

Jag vet inte det där med träning - Men kan man inte få någon tips ifrån VC? :)

Kan du ge mer förklaring hur din ansikte är?

Det där med ögonlocket. Jag hörde ifrån en person från högstadiet som gjorde en operation på sina ögonlockar eller vad det nu var, för att hålla dessa uppe.Kan man få en ansikte att hänga, på grund av en axelskada? På vilket sätt hänger den?

Vad säger VC, för jag förmodar att du har haft kontakt med de?
Svar på tråden Hur träna ena sidan av ansiktet?