• Tjerna­n
    Fri 31 Jul 2020 10:45
    345 visningar
    0 svar
    0
    345

    Förändring i livet

    Hej!


    Jag är snart 50 år, två tonårstjejer, bra jobb och lön, jag har egentligen allt jag behöver. Men, det ska ju alltid finnas ett men ? jag har levt själv i nästan 10 år hittar inte någon vettig man för mig. Efter två långa förhållanden vet jag vad som är viktigt för mig och vad det är för egenskaper hos en person som får mig att må bra. Det är inte så att jag behöver någon men det skulle vara rätt trevligt att träffa någon som man kan dela upplevelser med och få lite fysisk närhet. Känner att det finns ett tomrum inom mig som jag vill fylla med något vettigt.


     


    Igår satt jag och kollade på Kunskapskanalen, två program, ett om Japan och ett om Australien. Jag har rest väldigt mycket i Asien och dessutom bott i ett asiatiskt land i två år. Då kom jag liksom på hur jag vill fylla mitt tomrum. En flytt utomlands om några år när tjejerna blir lite äldre. Få miljöombyte och träffa lite andra människor. Jag blev liksom glad i själen när jag började tänka på en flytt.


    Är det någon annan här som går i  samma tankar eller som faktiskt gjort verklighet av sin dröm?

Svar på tråden Förändring i livet