Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Orolig över vad som händer

Han är inte över exet och har dessutom mage att skylla sitt velande på att du har gjort något fel. Att han började böla när han smygit med resan för att han inte ville ha med dig för att han skulle träffa exet..Så sjukt manipulativ.

Skit i tönten och gå vidare. Män som geggar med sina ex ska man inte kasta bort sitt korta liv på.

• Miss Skywalker
    Anonym (förvirrad) skrev 2020-08-07 02:19:42 följande:

Tack för att du delar din erfarenhet.. Beklagar att tiden inte var rätt för er två..

Förstår vad du menar angående FL. Det är ju såklart mer därtill till varje berättelse..

Jag hade bara hoppats att dessa 5 månader av fina upplevelser, möten och resor hade kunnat resultera i att vi faktiskt försökte kämpa...  speciellt då han inte själv ens visste om detta var rätt val..

Och sedan vet jag ej hur jag skall hantera att har han skickat flera meddelanden sedan han kom hem ..där han skriver att det känns riktigt illa och senare skicka att han att han inte kommer kunna sova en jävla sekund.. Vet inte vad han vill mig..

Det vet inte han heller och just därför ska han inte ha flera chanser. Eller vill du stå på standby och bli dumpad av honom flera gånger? Är man kär på riktigt står man inte och velar som en åsna mellan två hötappar..
Svar på tråden Orolig över vad som händer