• April18

IVF hösten/vintern 2020

Hej,
    Nu hoppar jag på tråden.
    Jag har sedan 3,5 år tillbaka försökt att bli med barn. Plussade naturligt okt -18 och fick ett tidigt missfall.
    Vi började med IVF i jan -20 och har ännu inte lyckats plussa. Idag har jag tid igen för ET efter äggplock i måndags, men har så fruktansvärt ont i magen.
    Detta är min tredje behandling och aldrig tidigare har jag haft såhär ont.
    8 ägg ut - hoppas jag får åtminstone 1 ägg till frysen. 

• April18

Det gick jätte bra.

8 ägg plockades ut i måndags varav 7 av dem var mogna. 4 bekfruktade och ett tillbaka. Testdag om 16 dagar. Jag hoppas verkligen det går hela vägen nu ??

• April18
    Grustradgarden skrev 2020-10-22 07:36:54 följande:
    Grattis! De flesta graviditeter fortlöper som de ska. Man får försöka tänka så. :)

Vad har ni för orsak till er ofrivilliga barnlöshet?
    Stort grattis :D
  • April18
    Sussna85 skrev 2020-10-21 19:13:13 följande:
    Har haft olika ont efter ÄP alla mina gånger, nu sist smärta det ordentligt i magen nästan 1 vecka efteråt. Har oxå gjort tre behandlingar hittills. Men de sa inget idag på ET om ev överstimulering?
    April18 skrev 2020-10-21 14:52:59 följande:

Det gick jätte bra.

8 ägg plockades ut i måndags varav 7 av dem var mogna. 4 bekfruktade och ett tillbaka. Testdag om 16 dagar. Jag hoppas verkligen det går hela vägen nu ??

Håller tummarna för dig med nu Hjärta Odlar de vidare på de 3 återstående?

Nej hon sa inget. Jag påpekade själv att jag var väldigt öm i magen och svullen men hon sa att det kan vara vätska från blåsorna och att det kommer att avta. Idag mår jag mycket bättre.

Dem odlar vidare de 3 som återstår, jag lär väl bli uppring imorgon eller på måndag 
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020