IVF hösten/vintern 2020
Idag har jag pratat med ivf kliniken
Vi ska dit & prata lite på torsdag för att se om vi blir klokare med vårat slutval. Om vi ska gå igen hela proceduren igen eller lägga ner
Idag har jag pratat med ivf kliniken
Vi ska dit & prata lite på torsdag för att se om vi blir klokare med vårat slutval. Om vi ska gå igen hela proceduren igen eller lägga ner
Det blev tok-minus idag också, dagen innan mens, jag hade inte förväntat mig annat men det känns så tungt. 5 insättningar varav 3st jättefina blastocyster och ändå fungerar det inte :( Jag är så fruktansvärt trött på att komma med lagstifta besked till vänner och familj som vet att vi kämpar.
Nu blir nästa steg att göra en ny spolning för att se att det inte är några polyper och sen starta igång en ny serie av behandlingar på ny klinik.
Jag kör på samma! :)
Idag va vi på möte på IVF kliniken
Vi ville prata lite jag & sambon ihop med läkarn för å se om vi får bättre beslut. Om vi bestämmer oss för att göra en ny ivf omgång så blir det nog isf att köra på att de sätter in 2 st, som isf liggat i embryo glue. Och kanske sänka dosen på Gonal f eftersom jag blev sjuk i överstimulering..
Men vi har ännu ej bestämt oss..
Liten uppdatering från mig, tom hinnsäck på 7+2, fått cytotec nu för att få ut det. Ska bli skönt att få slut på lidandet och att rikta mig mot ngt annat. Vi ska fortsätta men vart och hur vet jag inte än. Längtar få ut detta så att man kan må som vanligt och inte må illa!
Har inte varit så aktiv i tråden på sistone då det varit en massa väntan för mig. Läser dock en hel del.
Men nu är FET planerad för tisdag! Hoppas så att det blir äntligen av nu efter flera månaders väntan, att det sista ultraljudet ser bra ut, embryot klarar upptiningen och så. Förväntansfull! :)
Tog test på kvällen hållit mig 5 h för imorse såg jag något men då hade jag hållit mig 2 h för vred mig på natten och var uppe. Nu kan man se strecket på bild med telefonen de såg man inte imorse.
Hej :)
Vad har funkat bäst för er? Jag har haft Gonal F förut & fått många blastocyster med dem & blivit gravid varje gång men ej gått hela vägen.
Är Menopur bättre med kvalite men ger färre ägg?
Då va det bestämt!
Vi ska göra en ny ivfbehandling
Väntar på att få hem behandlingschema
Nervöst!
Äggplock gjort! De tömde en massa blåsor men det blev dessvärre ?bara? 8 ägg den här gången med. Samma som en annan gång alltså! Nu hoppas jag verkligen att många blir befruktade och delar sig som de ska. Har rejält ont den här gången så nu blir det vila! Tack för alla hejarop! :)