IVF hösten/vintern 2020
Tack snälla! Jag kräktes nyss första gången för idag, börjat må illa sen 3-4 dagar så jag kräks från lunch till kväll några gånger. Så jäkla jobbigt om detta är missfall. Är detta graviditet så tar jag detta såklart på ett annat sätt. Då är det inga problem! Tiden går såååå sakta så sakta. När människan inte vet om man ska bearbeta sorgen eller ha glädje, det är så fruktansvärt då
Visst hade du ny koll på fredag?
Håller tummar och tår.
Tack snälla! Jag kräktes nyss första gången för idag, börjat må illa sen 3-4 dagar så jag kräks från lunch till kväll några gånger. Så jäkla jobbigt om detta är missfall. Är detta graviditet så tar jag detta såklart på ett annat sätt. Då är det inga problem! Tiden går såååå sakta så sakta. När människan inte vet om man ska bearbeta sorgen eller ha glädje, det är så fruktansvärt då
Det låter inte som missfall utan snarare graviditetstecken.
De kan ju sett fel på UL..
Du fick inte medicin att stöta bort den tomma fostersäcken. Hade du fått positivt gravtest innan eller?
Vid mitt missfall som de upptäckte V8 att de dött V6 pga storlek på foster fick jag erbjudande om medicin för att starta medicinsk abort på en gång alt åka till vårdcentral och hämta ut den senare om jag ville först smälta informationen.