Chajsa skrev 2021-04-21 23:12:56 följande:
Tack <3 Ah jag förstår! På kliniken jag går på får jag komma in och kolla ägglossningen istället, de sa att jag inte behövde testa med stickor. Är rädd att de missar den precis? Har alla symtom på ägglossning exakt nu.
Grattis till positivt test, så underbart! Hur många dagar efter återföringen fick du plus? Fattar att du är nervös men det är större sannolikhet att det är ett foster än inte där inne, håller alla tummar för dig! Hur hanterar du väntan?
Jag var faktiskt nervös för mitt äl med, men dom rekommenderade cb digital. Den med en liten glad gubbe som dyker upp. Detta är första återsättningen efter ofostrig, så jag var sen i cykeln.. Satte in i cykeldag 19! Men för mig har det ju iallafall tagit sig 2 av 4 gånger, och ingen missad äl. Jag tjuvtestade dag 7, för att se ett svagt plus. Men anande det då mensen inte dykt upp. Väntan är svår, skulle göra vul först om 2 veckor, men då fick dom ändra tiden och jag fick det tidigare. Jag jobbar, tänker och försöker hitta på saker, men det går tankar ändå kan jag säga.. Man är jätterädd för ett ofostrig eller igget hjärta som slår.. Din återsättning kommer gå bra, de lovar jag :)