IVF hösten/vintern 2020
Vilken klinik va det du va på?
Vilken klinik va det du va på?
I Gbg?
Det blir äggplock nu på fredag, fick veta det när jag var på Sahlgrenska idag.. woho
Förstår precis :)
Varför kollar dem östradiol?
Ja har om en vecka exakt nu, 15 april. Blir då i v7+3. Men har ingen bra känsla alls. Molvärken man hade i början har försvunnit och kände bara i morse lite grann som något konstigt i sidan annars känns allt stilla i magen sedan 1 vecka tillbaks. Ryggen gör inte lika ont längre, fick nästan direkt ont när jag plussa tidigt där men det har också lugnat sig, har ju försökt sova på sidan och med kudde mellan benen vet inte om det har hjälpt då. I helgen var jag mest trött och frusen av mig men vi var också iväg och var ute och gick mycket i skogen. Jag mår ju lite för bra. Brösten började ömma i typ v4+6 där så ganska sent denna gången. Dem är mer svullna än vanligt fortfarande men de ömma har minskat en aning tycker ja, dem blev aldrig så riktigt ömma som de har varit första graviditeten. Några gånger har jag kännt illamående men tror mer de inbillning. Lite annorlunda allting denna gången också. Så känns ju inget vidare för allt blir bättre och inte värre :( vet inte vad man gör ifall det blir igen MA visserligen har vi rätt då till missfallsutredning men jag orkar inte va med om ett till igen och börja om allt igen. Har ju inget hopp om den i frysen på Livio ska gå vägen heller känns som den skulle slutat i ett MA också. Mycket har spökat i huvudet dem senaste dagarna :/
Jalåkarn trodde absolut att dem skulle det, så hoppas verkligen
Känns väldigt mycket, ibland känns dom det ska lossa i förtid. Men känner samtidigt att det ej känns lika mycket som första gången då jag använde Gonal f & blev överstimulerad
Tisdag ultraljud igen
När hade du äggplock?
Va kul att vi ligger så i fas me varann :)
Berätta hur det går på måndag :)
När man läser så ska de ju inte va någon fara egentligen men sen läser man om man har fått många missfall så var de att man bör avstå då. Nu vet jag inte om de gäller att man har haft då problem med blödningar och så, och de har jag inte haft men a nu är man ju orolig. Aa den här tiden går så långsamt men de kommer gå snabbt när de väl är nära. :)