Chajsa skrev 2021-05-25 11:35:54 följande:
Jag är så ledsen, hade bara tre mogna äggblåsor idag inför plock på fredag. Får välja själv om jag ska gå vidare eller inte. Vet inte hur jag ska göra. Vill inte vänta till efter sommaren, samtidigt så jobbigt att bränna ett försök (landstingsförsök #2) Fattar inte varför det blev såhär, bara en äggstock hade tillräckligt stora äggblåsor så den andra verkar inte ha producerat denna månaden. Jag hade behövt en högre dos från början sa de men det kunde man ju inte veta eftersom att lägsta dosen var tillräcklig senast. Har nån av er haft få fina ägg där det ändå gått bra? Hur skulle ni gjort?
Hej. Förstår verkligen din känsla :(
Vet ej om du minns, men just så blev det ju för mig sist nu i februari. Endast 3 äggblåsor. Som dem tog ut & alla va ?riktiga? ägg. Men ingen blev befruktad.
Risken kan ju vara så att om du väljer att plocka ut äggen så är det ju inte säkert att dem är ?riktiga? mogna för att bli befruktade. & om dem är riktiga så är det ju ändå ej säkert dem blir befruktade heller. Det är ju inte många ägg att spela med om man säger så. Till skillnad om du fått 8 eller 13.
Vad känner du mest??