• Always choklad

IVF hösten/vintern 2020

Dhalia skrev 2021-04-29 07:06:07 följande:

De kan vara olika från gång till gång, förutom ont i ryggen så kände jag inget annat plus dem spökningar från lutinus. Första gången hade jag alla andra symtom men ont i ryggen hade ja inga problem alls med så konstigt att de blev ett nu helt plötsligt. Ja fick inte ömma ellrr svullna bröst förrän v4+6, helt olika förut kände jag i brösten direkt efter Ovitrellen. Ja kan förstå man önskar ju sig desamma :( sen känner hon nog att hon behöver ditt stöd också och vill du ska vara med. Hade hon inte skickat något alls hade det nog också känts konstigt. Håller tummarna att fredag blir en bra dag.

Hej

Vi har landat nu i att det nog sket sig men om det inte är så blir det en trevlig överraskning. Tror bättre för mitt psyke. Att det kan vara så olika. Första ivf som slutade i missfall v1 då hade jag stora bröst ont i svanken hungrig som fan huvudvärk crawings allt möjligt på samma gång.

Är brösten som känns mest skumt de var mer svullna förra veckan än denna.. men men får se. Nu ska jag å köpa mer gravtest.
  • Always choklad
    Ivf2020 skrev 2021-04-29 09:49:11 följande:

Just nu blir jag tokig. Det känns som det ska börja "rinna" ur mig, gick in i vecka 8 igår. Men inget blod(rädd för missfall de klart) och inggs flytningar att tala om heller. Varför känns de så? Hade värk i livmodern förut med, men det har lugnat sig nu. Springer ju konstant på toa för att se att det inte blöder..

Hej, försök håll dig lugn. Lycka till på VUL.

Stor kram ?
  • Always choklad
    Ivf2020 skrev 2021-04-29 09:49:11 följande:

Just nu blir jag tokig. Det känns som det ska börja "rinna" ur mig, gick in i vecka 8 igår. Men inget blod(rädd för missfall de klart) och inggs flytningar att tala om heller. Varför känns de så? Hade värk i livmodern förut med, men det har lugnat sig nu. Springer ju konstant på toa för att se att det inte blöder..

Stor kram ?
    Always choklad skrev 2021-04-29 17:39:44 följande:

Hej

Vi har landat nu i att det nog sket sig men om det inte är så blir det en trevlig överraskning. Tror bättre för mitt psyke. Att det kan vara så olika. Första ivf som slutade i missfall v1 då hade jag stora bröst ont i svanken hungrig som fan huvudvärk crawings allt möjligt på samma gång.

Är brösten som känns mest skumt de var mer svullna förra veckan än denna.. men men får se. Nu ska jag å köpa mer gravtest.

Hej

Testat i blodblandat vatten. Brukar inte kolla på spökstreck men fan i stora rutan är en ooootroligt svag svag linje som gör att det blir ett pluss, eller ser jag i syne??
  • Always choklad
    Always choklad skrev 2021-04-30 08:46:29 följande:

Stor kram ?

Hej

Testat i blodblandat vatten. Brukar inte kolla på spökstreck men fan i stora rutan är en ooootroligt svag svag linje som gör att det blir ett pluss, eller ser jag i syne??

• Always choklad
    Always choklad skrev 2021-04-30 08:46:29 följande:

Stor kram ?

Hej

[img=undefined]

Började må dåligt igår innan middagen och på kvällen en stund + huvudvärk å så jag hoppas.. vad nu
  • Always choklad

Yes! Nu syns strecket!

Kanske till och med på bild?

Ringde kliniken ett svagt streck är positivt gravtest det med.

Fattar inte riktigt vad som händer.

Hur jag som småblött hela tiden sen i mån.
  • Always choklad
    Jenzia skrev 2021-04-30 08:58:29 följande:

Det är ju helt klart ett streck! Är det ett testa tidigt eller vanligt test? Vilken ruvardag är du på?

Hej

Det är testdag för mig så dagen D.

Se nästa bild då tror jag till och med det syns. I verkligheten syns det bättre nu..Lite i chock.
  • Always choklad
    Annna84 skrev 2021-04-30 09:31:06 följande:

Grattis!!! Är det här första gången du tar ett test den här omgången?

Tack! Ja det är det, varit inställd på att de sket sig. Inga tecken direkt bara svullen mage och när brösten svullnade av i söndags och fick rosa flytning i mån som fortsatt var jag helt inställd på att det skitit sig.

Kommer nog landa i detta på ett par dar kanske. Nu VUL om 3 v typ. Låååång väntan
  • Always choklad
    Dhalia skrev 2021-04-30 10:09:16 följande:

Åhh grattis grattis hoppas så att allt ska gå vägen nu :)

Sussna hade ju samma, och känner en också som haft problem med blödningar under IVF hon trodde de va helt kört för de kom så mycket blod men de blev en bebis till slut så visst kan de gå, hon hade föreliggande moderkaka visade sig sen. :)

Ja det stämmer ju, vi är så många här, vilken vecka kan hon vara på nu. Jag googlade runt i mån som besatt om blödningar hittade då en positiv tråd om folk med blödningar där det gått bra - ett barn blir till. Ska se om det går att länka dit på nå vänster..hjälpte att lugna lite.

Just ringt arbetsmiljömedecin för att fråga om vibrationer då jag inspekterar i bygg och anläggningsprojekt och inte vill utsätta mig för några risker eller inte jag utan vad jag referar till som lilla påskägget. De ska ringa åter i början av nästa v. Rädd jag måste ta ett väldigt tidigt samtal med min arbetsgivare..beror på vad de säger. Är så skumpiga vägar att åka runt på..
  • Always choklad
    Jenzia skrev 2021-04-30 10:29:38 följande:

Grattis!!! Vad härligt att det inte behöver vara kört trots rosa eller rött i trosan. Njut nu över ditt plus, det förtjänar du!

Nä jättekonstigt. Jobbar hemifrån idag passar bra mentalt är jag all over the place. Drog just av en serie i rapar efter mat som lät länge och högt gravtecken ? Lät som en ko ha.ha.
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020