IVF hösten/vintern 2020
De kan vara olika från gång till gång, förutom ont i ryggen så kände jag inget annat plus dem spökningar från lutinus. Första gången hade jag alla andra symtom men ont i ryggen hade ja inga problem alls med så konstigt att de blev ett nu helt plötsligt. Ja fick inte ömma ellrr svullna bröst förrän v4+6, helt olika förut kände jag i brösten direkt efter Ovitrellen. Ja kan förstå man önskar ju sig desamma :( sen känner hon nog att hon behöver ditt stöd också och vill du ska vara med. Hade hon inte skickat något alls hade det nog också känts konstigt. Håller tummarna att fredag blir en bra dag.
Vi har landat nu i att det nog sket sig men om det inte är så blir det en trevlig överraskning. Tror bättre för mitt psyke. Att det kan vara så olika. Första ivf som slutade i missfall v1 då hade jag stora bröst ont i svanken hungrig som fan huvudvärk crawings allt möjligt på samma gång.
Är brösten som känns mest skumt de var mer svullna förra veckan än denna.. men men får se. Nu ska jag å köpa mer gravtest.