IVF hösten/vintern 2020
Nej :( så tråkigt att höra att det inte gick vägen. Inte varit inne här på ett par dagar. Fyfan så orättvist och tufft, lider verkligen med dig. Har du pratat med kliniken? Massa styrkekramar <3
Nej :( så tråkigt att höra att det inte gick vägen. Inte varit inne här på ett par dagar. Fyfan så orättvist och tufft, lider verkligen med dig. Har du pratat med kliniken? Massa styrkekramar <3
Hej fina ni,
Jag pratade med kliniken nu- de sa att jag skulle sluta med lutinus och alla andra mediciner nu direkt. De trodde en blödning kommer inom en vecka och sen sade de att nästa försök blir vid nästa mens direkt- dvs i slutet på november förhoppningsvis. Det gjorde mig ändå glad! Ska sörja , äta gott och mysa denna vecka. På torsdag ska jag ut och äta med en vän och dricka vin- på fredag ska jag vara ledig och hela helgen. Sen nästa vecka ska jag äta supernyttigt och börja träna mycket! Fokuserat på det tänker jag.
I morse vaknade jag dock med hemsk ångest..usch och fy! Biverkningar på att sluta med lutinus
Det hoppas vi verkligen att det är! Tack, det gick fint. Hade 7-8 äggblåsor i hyfsad storlek och några till på gång. Blir ett till vul innan äggplock.Åh spännande! :) Nu hoppas vi tiden går fort till ultraljud.
Vul idag gick bra. 7-8 äggblåsor i hyfsad storlek (13-17 mm) och några till på gång. Ska göra ett vul till innan äggplock. Verkade inte vara någon risk för överstimulering så jag hoppas det stämmer så att det blir färskåterföring denna gång!
Åh vad fin du är! Det har blivit bättre, jag tror faktiskt det kan ha varit en så enkel grej som förstoppning haha! Känner fortfarande lite molande och stick men inte som tidigare. Tog ett nytt test clearblue med veckoindikator imorse och då har den skiftat upp från ?gravid 1-2? till ?2-3? så jag hoppas det går åt rätt håll. Ska boka in tidigt vul imorgon! Är dock väldigt ödmjuk inför att graviditeten kan gå tillbaka och jag får köra på med ny behandling. Hur går det för dig? <3
Jag ska snart sluta grubbla mitt eget- längtr att orka kommentera era inlägg. Snart. Ännu är jag en sörjande kvinna som tyvärr inte orkar så mycket mer. Men snart.. har en fråga om ni orkar, har någon av er hört andra som inte fått till frysen men ändå lyckats bli gravid? Tänker bara om det betyder att mina ägg är helt urkass, eller om det finns en chans.. undra om det därför inte gått när vi försökt naturligt! Så har ni hört.. tack snälla och kramar
Men jag förstår din oro, ville inte förminska den på nått sätt Enkeli