IVF hösten/vintern 2020
Oops, tryckte skicka innan jag svarat. Kroppen är märkligt! Hoppas mensen kommer igång snart. :)
Hur går det för dig med ruvandet? <3 lite för tidigt att börja kunna känna efter alla symtom kanske? :)
Oops, tryckte skicka innan jag svarat. Kroppen är märkligt! Hoppas mensen kommer igång snart. :)
Ja all väntan man måste göra i alla olika situationer tär verkligen..inte mycket man kan göra för att påverka heller.. :/
Usch vad tråkigt det är när det inte blir som det ska... (eller hur man nu ska uttrycka sig) hoppas det ska gå bättre nu! Är det privat klinik ni vänder er till nu? Hur skiljer sig deras behandlingar från var ni varit fram till nu?
Så typiskt att den skulle börja krångla nu då! :( Men den kommer säkert, bim är väl imorgon!?
Ruvardag 2 och det är såklart alldeles för tidigt att säga något. Har haft en hel del ont i magen egentligen sedan jag börjar med Lutinus efter plocket. Minns inte att det varit så de andra gångerna.
Förstår.. Otroligt frustrerande! Men skönt att du har bättre känsla med nya kliniken och att resultatet blir bättre!
Är det dags för start snart?
Suck mensen har ännu inte kommit! Tog sista proveratabletten i lördags
Bara för man vill ha den så kommer den ej
Jag är frustrerad! Jag blöder igen och nu kontaktade jag ivf och vi ska starta i morgon ???? men om mensen slutar nu igen då? Ska man fortsätta med sprutor då? Kan man blöda hur mycket som helst?
Läste om flera vars mens slutat och bärjat igen under sprutorna
Nu händer det verkligen
Haha ja precis men den mensen var jätte konstig och nu är det igång igen ???? men nu fick vi start i morgon
Alltså. Jag har fått mitt livs första positiva test!! :D
Kan inte riktigt ta in det.. Kommer nog bli lite (mycket) stick-kissande framöver för att få in det! :) ;) nu hoppas jag att den lilla fisen håller sig kvar och utvecklas som den ska! ;)
Yeey! Efter en hel del konstigt småblödande så har mensen äntligen dykt upp! Varit i kontakt med kliniken och tar min spruta imorgon bitti. Är så otroligt lättad och glad att få vara igång igen :)