IVF hösten/vintern 2020

Hej
Här igen, dags å skriva av sig.
Lite otursförföljd
Skulle göra insättning förra månaden å då fick jag urinvägsinfektion natten innan så vi beslöt att skjuta upp till denna månad.
Igår mån fick jag glad gubbe på fel dag sön eller mån betyder att det krockar med helg å de har ej öppet på helgen.
Nu blir det en månad till att vänta hoppas hoppas det går då annars blir det jan.
Igår hemskt ARG. Idag försöker jag tänka positivt och tänker att det kanske är bra ändå att det ej blev nått denna månad då det känns som att vi vilken sek som helst går in i lockdown ett par veckor i Svergie som andra länder.
Men besviken är jag på att det nu sköts upp ytterligare en månad. All denna väntan på ett pyre och att pendla mellan hopp och besvikelse är jobbig så är det bara.
Nya tag mot ny månad.
Kram på alla som kämpar!
Hej alla, glömt kolla in här med allt som det är. Ska läsa lite bakåt imorgon så får jag koll på hur det går.. har ngn testat ngn vitamin, akupunktur, speciell kost eller likande vid ivf? Jag försöker kolla på allt nu..
Ja snart så, måndag- onsdag nästa vecka. Jag försöker också desperat ändra levnadsstilen men inte helt lätt. Kliniken rekommenderar bara folsyra egentligen..
Kram på dig- hoppas verkligen ditt lilla ägg klarar sig nu fint<3
Hmm vad jobbigt med så mycket motgångar för er! Kan de se någon anledning till att ägget tveksamt? Men den har då klarat sig i 5 dagar imorgon ellrr hur? Eller har jag fel om dagarna?
De ringde från kliniken imorse igen. Det lilla fröet har gått vidare in i blastocyst stadiet,helt otroligt..det är fortfarande lite skadat av fragmenteringen i början av delningen om jag förstod rätt. Det är inte alltid lätt för kliniken att förklara på bra svenska tyvärr...
Men om det ser bra ut imorgon så får vi göra ET! Just nu ger jag mig tillåtelse att hoppas en stund,har inte gett den tillåtelsen det minsta sen ÄP.
Härliga nyheter att den utvecklats till blastocyst. Nu håller vi tummar och tår för återföring imorgon.
Åhh, fick gåshud!! Såå glad att det går framåt nu iaf.. fortsätter hoppas nu. Kramar
Åh vad härligt, hoppas sååå att du får den lilla kämpen i magen i morgon!
Tack för du frågar. I januari är planen för ett nytt IVF, nr4 blir de då. Skulle få progesteron och kanske trombyl så hoppas hoppas, de ändå via Sahlgrenska och dem brukar hålla sig inom sina ramar men nu kanske de går, hade precis idag tid med dem :) har även ett i frysen hos Livio men det sparar vi så länge :D