Clemmentina skrev 2020-12-23 16:42:49 följande:
Åh vad tråkigt att det inte var något! Men som sagt nya tag nästa år. Kram!
Jo :( Så är det,det är bara att kavla upp ärmarna för år 2021 :) God Jul!
Dhalia skrev 2020-12-23 19:36:05 följande:
Va tråkigt men det kommer gå jättebra sen med ED och snart är ni igång med den också vilket är helt sjukt så snabbt ni fått komma igång :D men de hände mig också en gång men mensen kom sedan, var en period ja trodde hela tiden att nu kommer de gå haha
Ja men verkligen,trodde inte det skiulle gå så snabbt,min donator borde snart börja med sina sprutor,så spännande! Ja dessa test förbryllar mig ännu,på ena testet syns fortfarande ett streck...jajja. Ha en riktigt God Jul!
soltroll skrev 2020-12-24 08:36:29 följande:
Önskar alla här en riktigt God Jul och Gott nytt år och håller tummar och tår för att 2021 kommer att bli ert år!<3
2020 visade sig vara mitt och mannens år, efter 2 års försök fick vi äntligen hjälp med ivf. Vid utredning visade det inga fel alls på någon utav oss, men när det väl gällde så var det inte så. Vid äggplock tog 9 ägg ut, eftersom att sperman var påverkad ( hur dålig vet vi inte) så befruktades äggen med både ivf och icsis. 5 ägg icsis och 4 ivf. Inga med metoden ivf lyckades och 3 ägg befrukades med icsis. Ett ägg sattes tillbaka, veckan därpå fick vi brev om att inga ägg klarade sig till frysen. Tänkte att det då var kört, men det visade sig att min kropp var en bra plats såhär långt och jag fick ett starkt plus 3 veckor efter insättning. Nu har jag precis gått in i v7 och i början av januari är det dags för första ultraljud.
Jag är så tacksam att det gick så bra för oss och hoppas att det fortsätter att gå bra sen önskar jag verkligen att ni andra snart får ett plus också! Kämpa på! Massor styrkekramar!<3
Så härligt att höra,man ska inte ge upp hoppet nej,grattis till dig/er! <3 Och God Jul!