Enkeli skrev 2021-01-16 10:15:47 följande:
Gud så spännande! Embryoglue och allt.. otroligt! Carl von linnekliniken håller tyvärr inte alls på med sånt. Nu ruvat vi samtidigt du <3 hur mår du? jag är på ruvardag 4.. och du på en eller hur., superspännande. Jag har TD på lördag nästa vecka men der är FET blastocyst så lite tidigare..
jag har svullen mage, fryser, haft typ lite lite värmeböljningar, inte mycket dock, känner lukter stark- igår på promenaden kände jag lukten av hund fast jag såg ingen hund, ingen pms.. iaf än. Men vet inte.. sjukt jobbigt!
Ja,jag hade inte förstått att embryoglue ingick i deras behandlingar,så det var en rolig överraskning.
Jaaa vi är ruvarkompisar nu,spännande!
Jamen det är ju riktigt bra symptom det på en eventuell graviditet det,hoppas hoppas! Din lilla blastis har ju satt sig fast vid det här laget,jag får snällt vänta med att analysera symptom några dagar till,hehe.
Jag känner nog bara lite molvärk och ilningar i livmodern,men de fick böka lite där igår för att få in katetern,min livmodertappen är tydligen lite böjd på nått sätt,haha. En annan gynekolog hemma på holmen sa samma sak.
Annars far nog mina tankar och förhoppningar bergochdalbana här,ena sekunden känner jag hopp och andra sekunden så tänker jag varför skulle vi lyckas nu mitt i allt. Som du skriver sjukt jobbigt!