IVF hösten/vintern 2020
Lutinus... djävulstabletten ???? sömnlöshet, klåda pch en hel dundrans pms ???? någon mer? Hur ska man fixa detta i 2 veckor?
Lutinus... djävulstabletten ???? sömnlöshet, klåda pch en hel dundrans pms ???? någon mer? Hur ska man fixa detta i 2 veckor?
Hej! Vad spännande????hur känns det i kroppen? vi hade testdag idag, tog på morgonurin, tyvärr negativt. och så dök mensen upp i eftermiddags. Detta var vårt första försök. Vi har en blastocyst i frysen och hoppas på den. Annars blir det till att vända oss till privata kliniker.[/
[quote=80776600][quote-nick]Thessan81 skrev 2020-11-19 18:07:46 följande:[/quote-nick]Hej. Jag satte in i måndags är på ruvdag 3 idag ????
Vet ni??? Mitt bland annat så gick han ned på knä igår och friade till mig????????
Jamen se på tusan! Grattis!
Åh vad roligt! :) Stort grattis till förlovningen. <3
God morgon! Här är det ruvdag 7, känns som det nyss var ruvdag 1 och allt gick så långsamt. Illamåendet försvann i fredags, alla graviditetssymptom försvann. Dock har brösten blivit så onda att de känns som stenar. När jag lägger mig på sidan i sängen känns det som att de är 20 kg tunga och gör så ont. Hoppas detta är ett bra tecken på graviditet men jag känner mig inte gravid längre. Dock har jag börjat gråta utan anledning, jädrans lutinus vad de lurar kroppen. Dum som jag är så tjuvtestade jag igår morse, negativt så klart. Dumma dumma mig som gör dessa tjuvtest. Varför plågar man sig så?
Jag tycker ni alla är så fruktansvärt starka som går igenom detta flera gånger om.
Hur lång tid tog det för er att känna er gravida av progesteron? Jag har tagit det sedan i torsdags och jag känner absolut ingenting. Jag har läst att vissa har känt sig gravida väldigt fort. Vår klinik har börjat med ett annat märke så jag tar inte Lutinus utan något som börjar på "C" (kommer inte ihåg vad de heter). Istället för att ta dem tre gånger per dag så tar man dessa morgon och kväll.
Hej. Mina bröst är med ömma som fan sen lite illamående fram och tillbaka. Jag gråter med för ingenting och blir lätt irriterad haha. Är också på ruvardag 7 idag. Ska testa söndag den 29/11 lååånnggg väntan. Men vi håller tummarna för att i båda får ett plus på stickan :)
Oj gick du den 2/12 satte du in 3dagars? Det gjorde vi. Ja söndag e de dax sååååå spännande Ja de e roligt att följas åt :)
Japp en 3 dagars blev insatt, hur var din?