• Onemore2018

IVF hösten/vintern 2020

Jaha... då vet jag inte vad som hänt? Började med lutinus söndagen den 15:e. Enligt bm skulle testdag vara 2/12. Lutinus röcker endast till nu på lördag kväll, är det inte märkligt eftersom bm sa att man skulle ta lutinus tills testdagen. Vad jag räknar är alla andra som återinfört den 16/11 har testdag nu på söndag. Hur länge räcker er lutinus?

• Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-24 21:01:48 följande:

Hej jag fick 3 paket utskrivet och hade ett halvt sedan förra gången. Så ring så du får utskrivet mer. Då e du gravid ska man ju fortsätta med lutinus ett tag till. Så nu har det gått 1 och ett halvt paket lutinus för mig tar 3 gånger om dagen :) jag tror du kan testa på söndag :)

tack för svar! Ska man alltså fortsätta med lutinus? ???? bm till mig sa att jag skulle sluta med dessa på testdagen
  • Onemore2018
    MrsNightingale skrev 2020-11-24 21:05:57 följande:

Ja det håller jag med om är märkligt.                                                                       Jag har testdag 27/11 och har utskrivet så jag har tills långt efter det.                         Men ring dom imorn och be dom skriva ut mera så får du det innan helgen, säkert bara något dom har missat och ingen fara. 

Tack, jag skickade meddelande till dom nu :)
  • Onemore2018

Kom i kontakt med mottagningen idag. Jag ska sluta med lutinus på lördag. Super märkligt men så är det. Tisdag testdag. Har läst att en del börjar blöda ca ett dygn efter man slutat med lutinus, kan de stämma?

• Onemore2018

Kom i kontakt med mottagningen idag. Jag ska sluta med lutinus på lördag. Super märkligt men så är det. Tisdag testdag. Har läst att en del börjar blöda ca ett dygn efter man slutat med lutinus, kan de stämma?

• Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-26 10:15:32 följande:

Vart går du? Konstigt att dom gör så olika

I örebro går vi. Ja det känns helknepigt det här
  • Onemore2018
    Filly skrev 2020-11-26 10:16:09 följande:

Mycket möjligt att vissa gör det. Men för min del så hade jag Lutinus som skulle räcka i två veckor, säg det räckte till måndag och så hade jag testdag torsdag.

Mensen var sen också pga lutinus, så jag hade lite spotting av mens på onsdag. Testade negativt torsdagmorgon och mensen kom rikligt torsdag på eftermiddag.

Ja här verkar mensen vara på väg :/
  • Onemore2018
    Filly skrev 2020-11-26 10:16:09 följande:

Mycket möjligt att vissa gör det. Men för min del så hade jag Lutinus som skulle räcka i två veckor, säg det räckte till måndag och så hade jag testdag torsdag.

Mensen var sen också pga lutinus, så jag hade lite spotting av mens på onsdag. Testade negativt torsdagmorgon och mensen kom rikligt torsdag på eftermiddag.

Ja här verkar mensen vara på väg :/
  • Onemore2018

God eftermiddag... gick på toaletten för att byta trosskydd och jag har då rosa flytningar... nu är det kört :/ igår kväll kände jag i hela kroppen att nej du är inte gravid :( testdag tisdag... psyket blir knäppt av allt det här

• Onemore2018
    AndraSladdis skrev 2020-11-26 14:03:08 följande:

Du känner din kropp bäst, men annars har jag förstått att rosa flytningar inte behöver betyda att det är kört. Har du testat tidigare eller väntar på testdagen? Hoppas att det blir ett plus trots allt.

Testade i morse också med rfsu test det röda. Negativt :( ruvdag 10 här. Fick med ett test från sjukhuset men det ska jag ta på tisdag.
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020