Lunaymar skrev 2020-12-07 17:19:19 följande:
Jag kunde sova men varje gång jag vaknade kände jag av smärtan. Kan ju egentligen vara vad som helst men det kom så plötsligt så jag blev fundersam.
Haha, känner igen mig såå mycket. Brukar också känna efter hela tiden, helt galet vad konstig jag blir under denhär tiden. Visst tar du Lutinus också? Jag blir så sjukt trött av den (tror det är pga av den iaf) och behöver sova mitt på dan haha. Upplever du liknande?
Har du varit gravid tidigare? Var bor du förresten? Jag bor i Stockholm.
Funderar om jag ska testa med en early detection ikväll, bara för att. Men blir så nervös :/.
Åh provade du med early detection? Tänk ändå att det behöver inte alls vara någonting dåligt om det skulle visa negativt. Så länge mensen håller sig borta så finns det hopp.
Ja det var väldigt märkligt. Hormonerna brukar ju inte direkt göra på det sättet.
Haha, ja man gör ju det. Min ryggont beror säkert för att jag sitter illa nu när jag jobbar hemma och inte alls någonting med graviditet haha. Fast jag känner konstig värk i livmodern, fast under väldigt kort stund.
Ja det där med trötthet pga Lutinus har jag också upplevt. Mer var det förra gången när jag var stimulerad med menopur, fyremadel och ovitrelle också. Men absolut, mina pauser från jobbet här hemma har bestått av ett gäng powernap haha.
Aldrig varit gravid tidigare. Har du?
Vi har endast försökt i ett år, detta är dock första gången vi gör IVF. Blev endast ett blastocyst till frysen (som jag ruvar på nu). Första återföringen var på en 3dagars ET. O jag bor i Malmö:)