Fertility charts- dela din tempkurva!
Hej på er! Jag saknar en sida där vi kan dela med oss av våra tempkurvor och diskutera dem. Som ofrivilligt barnlös kan en ju bli besatt.. jag börjar med min, hoppas på implantationsdipp inom kort;)
Hej på er! Jag saknar en sida där vi kan dela med oss av våra tempkurvor och diskutera dem. Som ofrivilligt barnlös kan en ju bli besatt.. jag börjar med min, hoppas på implantationsdipp inom kort;)
Sen oktober..
Har en dotter på lite över 2 år..
Men pga amning så har det troligtvis inte kunnat ta sig.. Kunde äntligen dra ner på amningen i slutet av maj och fick direkt tillbaka balans i kropp och knopp.. Så egentligen är vi kanske inne på det 3 riktiga försöket och är inne på andra hela "normala" cykeln :)
Att börja försöka direkt är nog det enda som får mig att inte gräva ner mig. Vi försökte i 11 månader innan jag blev gravid. Bara för att sluta med en ofrivillig abort. Det svåraste med hela aborten var när de prata om begravningsplats och grejer. blev så verkligt.
Nu mår vi bra. Jag mår bra mycket av att jag i stort sett lägger all min egna tid på att analysera, tempa, vänta och nörda här. Tänka framåt istället för bakåt.
Det här är då cykel 2 efter aborten, så bara 9kvar?! Hahaha
Kan inte föreställa mig :( Men ni är iaf igång igen och ni mår bra av det vilket är huvudsaken just nu :)
Precis :) saker händer, man kan inte gräva ner sig för det. Nu siktar vi mot plus på stickorna och höga temperaturer kommande dagar för oss alla :)
Jag använde ff med min 1,5-åring. Hittade kurvan idag vart sisådär på tempning. Ff hittade aldrig äl den cykeln. Tur jag även tog äl-tester.
Men iaf är det bsra betalande som kan se hur många dagar sedan äl? DPO.
Jag använde ff med min 1,5-åring. Hittade kurvan idag vart sisådär på tempning. Ff hittade aldrig äl den cykeln. Tur jag även tog äl-tester.
Men iaf är det bsra betalande som kan se hur många dagar sedan äl? DPO.
[quote=80574455][quote-nick]PelloBello skrev 2020-08-08 21:46:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Iih! Såå kul! Ska du logga graviditeten i appen?
[quote=80574455][quote-nick]PelloBello skrev 2020-08-08 21:46:47 följande:[/quote-nick]
[quote=80574455][quote-nick]PelloBello skrev 2020-08-08 21:46:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Hade du haft några symptom ännu?:)