BIM september 2020
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Tack för pepp! Hoppas så på mirakel, misslyckas vi denna månaden får vi äntligen hjälp iallafall!
Kul att det är någon kvar att följas vid!
Kommer du ta test eller ska du invänta BIM? :)
Min har följt detta ganska bra, noterat position flera månader och när jag plussade i maj var den mjuk.
Ahh, du vet nog mer om hur den är vi en graviditet Aldrig varit gravid...
Min är dock relativt mjuk, låg och öppen när mensen kommer. Dock inte så mjuk/geggig/fuktig som vid ägglossning
Hur är det nu... brukar ni ha känningar innan mens? Hade inget test hemma imorse så kunde inte ta ett test. Men ger mensen dagen på sig att dyka upp. Annars blir testet det första jag gör på morgonen..
Men känner ingenting när jag sitter och försöker känna efter.. har för mig att man ska få mensvärk ?
Hej!
Jag hoppar gärna in här lite sent.
Men vi försöker med en liten trea :).
Vårat första försök är denna månaden, dom andra gångerna har vi lyckats direkt bara man tittar på mig. Men i förra veckan fyllde jag 34 år så får se hur det går denna gången när man är lite äldre.
Iaf så hade jag ÄL 13/9 och tror att BIM är 29/9.
Det var några år sedan man hängde här på familjeliv men nu är det dags igen tydligen :).
Och stort GRATTIS till er som fått plus redan!!
Det kan säkert variera stort från person till person. Jag brukar känna av molvärk, ömmande bröst och så blir magen dålig för mig precis före. (Så också denna cykel, därav tror jag kört för mig).
Så jag tycker noll symptom låter bra! Hur brukar du vanligtvis ha det? :)
Fick mens idag tyvärr så hoppar över till oktober tråden :(
Vad är oddsen att sista månaden innan vi klassas som ofrivilligt barnlösa plussar jag?!
Jag är i total chock och bara skakar..
Med nästan inga symtom förutom mensvärk hittills iaf!
Tack livet! <3333

Alltså sådana här uppdateringar gör mig så otroligt glad! Världens största grattis till dig och er!!! <3 <3
Vad är oddsen att sista månaden innan vi klassas som ofrivilligt barnlösa plussar jag?!
Jag är i total chock och bara skakar..
Med nästan inga symtom förutom mensvärk hittills iaf!
Tack livet! <3333