• felicityporter

    Bli spermadonator

    Fu fan så jävla äckligt att det finns män som har som fetisch att donera sin sperma. Usch, är så glad att jag lyckats få två friska och fina barn naturligt! Jag hade mått riktigt pissdåligt om jag var tvungen att välja donerad sperma och därför vetat att det finns sjuka män som har det som sin egna fetisch. Sorry om det låter hårt, men det är exakt så det framstår utefter er egen beksrivning av era upplevelser. I call them out as I see them.

  • felicityporter
    SvenOlsson skrev 2023-10-30 11:08:35 följande:
    Trist att du sexualiserar handlingar som bottnar i att hjälpa andra människor. Det tyder på en cynisk världsbild. Ditt inlägg ger mig också intrycket att du ser dig som moraliskt överlägsen som fått barn på det vanliga sättet. Du kan väl må bra av att ha ditt på det torra. Du behöver inte nedvärdera och skambelägga kvinnor som haft det svårare än dig.

    Och jösses som du svär! Mitt övergripande intryck är att du bär på många negativa känslor som inte rör ämnet och istället för att bearbeta känslorna valde du att avreagera dig på ett slumpmässigt mål.
    Jag skuldbelägger absolut inte kvinnor som inte kan få barn naturligt, tvärtom lider jag med dem. Du och flera andra som så gärna ?hjälper? andra par intalar er själv att ni gör det för att hjälpa när det tvärtemot framgår tydligt att ni går igång på att vara ?pappa? till många barn och därför gör reklam för era ?tjänster? på forum och facebook och gärna hjälper till ?privat?. Det anser jag vara ett sjukligt gudskomplex, ni måste väl förstå att om man donerar sperma bör det verkligen ske inom vården för familjernas och barnens egen säkerhet?
Svar på tråden Bli spermadonator