• Mimiiii

Hjälp med Google Chrome

Hejsan! Nu är det så att jag på ett underligt sätt lyckades göra så att mina flikar i Google Chrome blev till kvadrater som man kunde ha olika flikar i. Man kunde sortera och det vart ungefär som en mapp med appar.

Nu har jag återigen rålats trycka på något så att flikarna är tillbaka som dom tidigare var. Sådär radade efter varandra istället för i små mappar eller vad jag ska kalla det.

Jag hoppas att någon förstår och kan hjälpa mig att få det tillbaka till dom där mapparna!

• Svar på tråden Hjälp med Google Chrome
  • Pickcelle

Kan du dela en skärmdump på hur det ser ut? jag har lite svårt att förstå det där med kvadrater och mappar.

Tack på förhand.

• Pickcelle

Jag lekte runt lite i Chrome, och det enda som påminner om det du beskriver med de små kvadraterna, är att du har lyckats fästa flikarna. Du kan högerklicka på en flik, och välja "Fäst". Då blir den fliken till en liten kvadrat och placeras längst till vänster. Du kan sen högerklicka på samma flik, och välja "Lossa", så återgår fliken till "vanlig form".

Kan det vara det du har lyckats med?

• Mimiiii

Tack! Jag var nog lite otydlig ser jag.

Detta gäller på mobilen! Jag kan tyvärr inte skicka skärmdump på "kvadraterna" då det är dom jag vill återgå till. Nu ser det ut som vanligt med olika flikar(bifogar en bild)

Svar på tråden Hjälp med Google Chrome