• Touma

Barn som dött. Du som förlorat ett barn - dela med dig av din berättelse!

Jag förlorade min flicka som blev bara 5 dagar gammal. Hon föddes för tidigt vecka 23 (22+5). Hennes tarmar blev infekterade och blev hål i den och blev operera, men hon kunde inte kämpa mer och läkarna gjorde allt dem kunde göra. Hon somnade in 1/4. Farah (glädje) som blev 5 dagar gammal fick somna in i min famn. 

Har sådan sorg och hål I hjärtat att den kommer aldrig läkas. Vi begravde Farah i onsdags, kändes att mitt hjärta begravdes med henne. Det var så svårt att acceptera att hon inte finns. Det var en tuff och jobbig graviditet men jag försökte kämpa för Farahs skull men tyvärr valde farah att lämna mig.. sitter här och skriver med tårarna rinnande och mitt hjärta blöder .. 

En dag är jag uppe i varv och en dag är ja inne i min pöl av sorg.. Jag som längtade efter min dotter efter alla dessa år men fick aldrig ta hand om henne och ge allt hon önskade Sig .. 

Det är så jobbigt, hade gärna dött med henne för att vara med henne min ängel .. 

Svar på tråden Barn som dött. Du som förlorat ett barn - dela med dig av din berättelse!