Min GAD eller min Sambo som stressar mig?
Har i flera månader inte kunnat sova ordentligt och inte kunnat slappna av. Konstant stressad och nojjar över saker.
Idag vaknar jag och min kropp känns förstörd. Allt gör ont och känns obekvämt. Min sambo tar mycket plats och jag är obekväm av att bara madrassen ?lutar? för att han ligger där och jag får en liten yta att liga på.
Jag gnisslar tänder och medans jag sover och biter ihop extremt mycket när jag är vaken.
Ansiktet och benen kan börja domna bort ibland och sen kommer illamåendet.
På det så mår jag allt sämre och sämre då jag inte får vila psykiskt.. jag har en relation på ca ett år och jag behöver ensamtid och han vet knappt vad det är.
Jag är rädd att jag mår som jag gör då jag inte har någon space kvar. Jag är näst intill aldrig ensam.
Känns som att jag har press på att ha sex varje dag, vilket jag inte haft problem med innan men nu när jag mår dåligt så är det en stor stressfaktor för mig.
Han tycker dessutom att vi gör för lite saker då vi gör saker varje dag. Men de är inte tillräckligt ?äventyrliga? så han mår dåligt. Medans jag går på knäna för att uppfylla krav.
Har varit deprimerad så länge jag minns så det kan vara det som gör att min kropp säger ifrån? Jag vet inte? Men är rädd att det är min sambo som stressar mig..
Hjälp!