Forum Politik - Samhälle
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Miljöpartiet känns otroligt spännande

Fre 7 aug 12:17 Läst 0 gånger Totalt 22 svar
    Fre 7 aug 12:17

Vad känner ni kring ett destruktivt och djupt verklighetsfrånvänt parti som Miljöpartiet?

Det måste vara väl ändå vara möjligt att klassa detta parti som en psykiatrisk diagnos!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Anonym (RIP)
    Visa endast
    Fre 7 aug 12:30 #1

Ett så sjukt parti som har fel med allt dom gör, lever inte som dom lär! Måste ut och aldrig mer få komma åter!!!

• Anonym (Demok­rati)
    Visa endast
    Fre 7 aug 12:34 #2

Skönt att Miljöpartiet (och V) finns så det inte bara är flockdjur som tycker som alla andra i riksdagen.

• Anonym (Modem­edvete­n)
    Visa endast
    Fre 7 aug 12:49 #3
    Haxor skrev 2020-08-07 12:17:43 följande:

Vad känner ni kring ett destruktivt och djupt verklighetsfrånvänt parti som Miljöpartiet?

Det måste vara väl ändå vara möjligt att klassa detta parti som en psykiatrisk diagnos!

Man bör dock vara medveten om att behovet att klassa åsikter och individer utifrån psykiatriska diagnoser är ett mode som lämnar den som pysslar med sådant med byxorna nere, inte sällan kan en vaken iakttagare då obeservera tydligt bruna inslag i stjärttrakten hos utövaren.
  • Anonym (Ut med fler)
    Visa endast
    Fre 7 aug 13:11 #4

Jag vill ha ut V, MP och KD. Framförallt KD. Jag hatar KD. Men jag hatar V också. Jag hatar alla. Ut med alla.

• Fre 7 aug 13:21 #5
    Vad känner ni kring ett destruktivt och djupt verklighetsfrånvänt parti som Sverigedemokraterna?

• Fre 7 aug 13:48 #6

Dom är riksdagens farligaste parti

• Anonym (Sveri­gedemo­krat)
    Visa endast
    Fre 7 aug 14:56 #7
    Blueskillen skrev 2020-08-07 13:21:12 följande:

Vad känner ni kring ett destruktivt och djupt verklighetsfrånvänt parti som Sverigedemokraterna?

För att?
  • Fre 7 aug 15:03 #8
    Anonym (Sverigedemokrat) skrev 2020-08-07 14:56:45 följande:
    För att?
    Ställ samma fråga till TS? Jag undrar också vad som menas när det skrivs så om MP.
  • Anonym (Sveri­gedemo­krat)
    Visa endast
    Fre 7 aug 15:27 #9
    Blueskillen skrev 2020-08-07 15:03:28 följande:
    Ställ samma fråga till TS? Jag undrar också vad som menas när det skrivs så om MP.
    Fast nu frågade jag dig om det du påstod. Glad
  • Fre 7 aug 16:44 #10
    Anonym (Sverigedemokrat) skrev 2020-08-07 15:27:41 följande:

Fast nu frågade jag dig om det du påstod. 

Du ser troligtvis inte att jag har kopierat TS inlägg men bytt ut partiet.
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll