Inlägg från: Anonym (Jerkoff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jerkoff)

Män, vad runkar ni helst till?

Röstade på den riktiga tjejen. Men det är inte så noga. Beror på om filmklippet är sexigt, då kan jag runka till animerat också.
    Fantasier är just fantasier, vad som helst kan hända i ögonblicket.

• Anonym (Jerkoff)
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 16:34:36 följande:
    Men du röstade på den riktiga tjejen därför att hon faktiskt är en riktig person? Eller var det för att hennes rumpa ser bättre ut?
    Anonym (Man) skrev 2020-08-08 16:27:04 följande:

Den animerade. Platta rumpor är galet avtändande för mig... vad ska jag göra med den liksom?

Du kan väl inte göra någonting alls med animerade rumpor? Är ytan så viktig alltså?

Jag föredrog egentligen den fylligare rumpan på den animerade tjejen, men just den bilden tilltalade mig inte så mycket. Och det var bara de två att välja på.
    Det är som sagt fantasier, jag har tänt på klipp med både riktiga kvinnor och animerade. Gaysex också.
  • Anonym (Jerkoff)
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 16:47:12 följande:
    Men du går bara på ytan? Räcker det liksom med att du ser en rumpa? Behövs inget ansikte, ingen personlighet osv? Jag undrar bara.
    Tror aldrig jag runkat till en bild med en rumpa eller bröst. Jag vill se mer. Sexuell aktivitet, nåt som gör mig kåt. Avsugningar t ex.
  • Anonym (Jerkoff)
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 17:03:06 följande:
    Jaha, är du bög? Glad
    Jag attraheras mest av kvinnor, men tänder på män också. Är jag bög då? Skrattande
Svar på tråden Män, vad runkar ni helst till?