• Anonym (Kvinnlig stridspilot)

Män, vad runkar ni helst till?

Nu vill jag se vad Familjelivs män svarar. Runkar ni hellre till en riktig rumpa som inte är speciellt vacker (platt), eller runkar ni hellre till en animerad rumpa som är jättesnygg (bubbelrumpa)? Är det viktigare hur rumpan ser ut, eller är det viktigare att kvinnan är verklig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad runkar ni helst till?
  • Anonym (Jerkoff)
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 16:47:12 följande:
    Men du går bara på ytan? Räcker det liksom med att du ser en rumpa? Behövs inget ansikte, ingen personlighet osv? Jag undrar bara.
    Tror aldrig jag runkat till en bild med en rumpa eller bröst. Jag vill se mer. Sexuell aktivitet, nåt som gör mig kåt. Avsugningar t ex.
  • KKarate

Egentligen inte till någon av dessa, det är för osexiga bilder helt enkelt. Måste vara mer action så att säga. Men annars är jag inte med på självtillfredställelsetåget, det är i princip aldrig. Men skulle jag i teorin välja så är det den äkta varan. Något tecknat skit är helt avlägset.

• Anonym (Kvinnlig stridspilot)
    Anonym (Jerkoff) skrev 2020-08-08 16:53:12 följande:
    Jag föredrog egentligen den fylligare rumpan på den animerade tjejen, men just den bilden tilltalade mig inte så mycket. Och det var bara de två att välja på.
    Det är som sagt fantasier, jag har tänt på klipp med både riktiga kvinnor och animerade. Gaysex också.
    Jaha, är du bög? Glad
  • Anonym (Jerkoff)
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 17:03:06 följande:
    Jaha, är du bög? Glad
    Jag attraheras mest av kvinnor, men tänder på män också. Är jag bög då? Skrattande
  • Anonym (B)

Jag runkar inte till underklädsbilder men hade jag gjort det hade jag alla gånger valt den riktiga tjejen. Det är uppenbart att du har någon slags fixering vid dataspelskaraktären men det börjar bli tröttsamt att se dessa bilder om och om igen.

• Anonym (Wtf)

Aldrig i livet att jag skulle runka till en animerad rumpa. Oavsett hur den ser ut, det vore ju fan patetiskt.

Och den rumpa jag vill runka till är stor, rund, fyllig, putig, lite fläskig med lagom daller.

• Anonym (Spyfluga)

Men hur många sådana här rump-trådar ska du starta egentligen? Räcker det aldrig?

• Anonym (Vem bryr sig?)
    Anonym (Spyfluga) skrev 2020-08-08 18:32:37 följande:

Men hur många sådana här rump-trådar ska du starta egentligen? Räcker det aldrig?

Det är bara anmäla spam-trådarna. Dessutom är TS en man.
  • Överste Senap

Ts är man och har ställt samma frågor och visat samma bilder otaliga gånger. Nu hoppas han tydligen få bättte svar genom att utge sig för att bara kvinna.

• Solstolle38
    Anonym (Kvinnlig stridspilot) skrev 2020-08-08 16:14:19 följande:
    Den vänstra är för tanig och den högra är för fläskig. Sedan spelar det väl ingen roll om det är verkligt eller animerat, det är ju bara bilder iaf. Fattar inte riktigt hur vissa här tänker.
  • DanneHade

Hellre den riktiga rumpan. Men kan jag välja höger bild fast på en riktig person så väljer jag nog den.

Oavsett. Jag är lite av en porr-finsmakare. Runkar inte till enstaka delar av kvinnans kropp, jag runkar till helheten. Oftast är det stönen och njutningen man ser i kvinnans ansikte som gör mest för mig.

• Solstolle38
    Anonym (Man) skrev 2020-08-08 16:27:04 följande:

Den animerade. Platta rumpor är galet avtändande för mig... vad ska jag göra med den liksom?

Den verkliga rumpan må vara platt, men den animerade är ju fläskig.
  • Anonym (Spyfluga)
    Anonym (Vem bryr sig?) skrev 2020-08-08 18:39:08 följande:

Det är bara anmäla spam-trådarna. Dessutom är TS en man.

Anmälde tråden när jag skrev förra inlägget - och visst är TS en man, det är uppenbart.
  • Anonym (Mi2)

Självklart den verkliga.

Jag skulle aldrig komma på tanken med en tecknad.

Skulle nog inte kunna runka till en bild...bättre att fantisera om nån....

• Anonym (Inte man men runkar ändå)

Det går att runka även utan att vara en man. Räcker att ha en man som går med på att bli runkad. Jag kanske är lite knasig nu men det är avkopplande typ. När armen värker och jag känner mjölksyran men fortsätter ändå och tar i ännu hårdare och snabbare ju jobbigare det känns. Jag känner att stress och ilska försvinner på det sättet. Särskilt gillar jag det om jag har PMS. Hade jag vart man och haft en egen penis att runka varje gång jag blev stressad eller arg hade jag vart världens mest harmoniska människa det är jag 110% säker på.

Jag runkar inte till något alls bara till känslan av att all stress och irritation går in i min arm, samlas där och sipprar över till hans snopp. Sedan renas stressen ur min och hans kropp genom det som kommer ut. Låter flummigt men det funkar för mig. Han brukar få titta på mina bröst eller rumpa via spegeln men jag behöver inte se något för att runka. Jag kan blunda tom. Det är känslan av runkandet och avreagering för mig som är det viktigaste.

• Anonym (trådstartaren)

Den animerade rumpan är INTE en bubbelrumpa, utan tråkig o intetsägande den med.
    Så här ser en "bubble butt" ut:

• Underhill

Om jag runkar till en rumpa så alla ggr en irl rumpa som fångat mitt intresse för sådan aktivitet :)

• Anonym (Onanismurfen)

Jag älskar rumpor så jag runkar gärna till en rumpa, men då ska den vara riktig. Om jag inte får en rumpa i verkligheten så kollar jag gärna på porr.

Svar på tråden Män, vad runkar ni helst till?