• Anonym (Nyfik­en)
    Sun 9 Aug 2020 01:54
    1793 visningar
    16 svar
    -1
    16
    1793

    Män! Blir ni mer kåta när kvinnor är oskyddade och har ägglossning?

    Jag kör med säkra perioder och har inte sex när jag har fertila dagar (får inte till det med preventivmedel alls tyvärr, har gjort detta i 10 år, kan min kropp så inget påhopp om det).

    Men när jag har ägglossning har både mitt ex och den nya jag träffat blivit helt crazy när jag säger att det inte går att ha sex de specifika dagarna och gör allt för att kåta upp och liksom komma in.

    De har sagt, att tanken på att kunna göra en gravid är sjukt upphetsande och jag funderar på om det är ett ovanligt fenomen? Har som sagt inte mycket att jämföra med men hade varit intressant att höra era åsikter :)

  • Svar på tråden Män! Blir ni mer kåta när kvinnor är oskyddade och har ägglossning?
  • Anonym (Buck)
    Sun 9 Aug 2020 02:06
    #1
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-09 01:54:03 följande:

    Jag kör med säkra perioder och har inte sex när jag har fertila dagar (får inte till det med preventivmedel alls tyvärr, har gjort detta i 10 år, kan min kropp så inget påhopp om det).

    Men när jag har ägglossning har både mitt ex och den nya jag träffat blivit helt crazy när jag säger att det inte går att ha sex de specifika dagarna och gör allt för att kåta upp och liksom komma in.

    De har sagt, att tanken på att kunna göra en gravid är sjukt upphetsande och jag funderar på om det är ett ovanligt fenomen? Har som sagt inte mycket att jämföra med men hade varit intressant att höra era åsikter :)


    Determinerat väl som med allt här i livet, somliga blir det, andra blir avtändande istället. Vem vill ha en unge liksom?
  • Anonym (Äggbo­nde)
    Sun 9 Aug 2020 02:08
    #2
    -1 +1

    Japp. Någonting väldigt attraherande med kvinnor som "släpper ägg".
    Vet inte om det är lukt, eller feromoner eller vad det är. Men på något vis vet jag när min tjej är "redo att baka bullar".

    Sen blir det såklart lite extra utmanande och underhållande när tjejen bestämmande säger "inget sex nu du". Nån liten röst inombords en som säger "jasså du, vi får väl se".

    Så börjar man retas lite, tänker att man inte ska gå hela vägen, för ja det är ju riskabelt. Men så lyckas man kåta upp sig själv minst lika mycket som man kåtat upp henne och så baam! Innan man vet ordet av det är man 12-barnspappa.

  • Sun 9 Aug 2020 02:21
    #3

    Nej..... om hon ej berättar skulle jag aldrig veta om det.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sun 9 Aug 2020 03:37
    #4
    Anonym (Äggbonde) skrev 2020-08-09 02:08:42 följande:

    Japp. Någonting väldigt attraherande med kvinnor som "släpper ägg".

    Vet inte om det är lukt, eller feromoner eller vad det är. Men på något vis vet jag när min tjej är "redo att baka bullar".

    Sen blir det såklart lite extra utmanande och underhållande när tjejen bestämmande säger "inget sex nu du". Nån liten röst inombords en som säger "jasså du, vi får väl se".

    Så börjar man retas lite, tänker att man inte ska gå hela vägen, för ja det är ju riskabelt. Men så lyckas man kåta upp sig själv minst lika mycket som man kåtat upp henne och så baam! Innan man vet ordet av det är man 12-barnspappa.


    Haha 12 barns pappa ????
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sun 9 Aug 2020 03:38
    #5
    Xlr8 skrev 2020-08-09 02:21:09 följande:

    Nej..... om hon ej berättar skulle jag aldrig veta om det.


    Om hon hade berättat då? :)
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sun 9 Aug 2020 03:39
    #6
    Anonym (Buck) skrev 2020-08-09 02:06:32 följande:

    Determinerat väl som med allt här i livet, somliga blir det, andra blir avtändande istället. Vem vill ha en unge liksom?


    Handlar inte om att vilja ha en unge, enligt de två iaf, utan att det kan hända, typ manligt eller något jag vet inte ;p
  • Anonym (Störd­åtandr­ahålle­t)
    Sun 9 Aug 2020 04:05
    #7

    Själv som kvinna är jag störd åt andra hållet. Tänder sjukt mkt på oskyddat sex och ägglossning fast jag inte vill bli gravid. De känns liksom lite risky o de är tändande på nåt vis ???? vet att de låter sjukt och de är de fan också

  • Anonym (Kondo­m)
    Sun 9 Aug 2020 04:19
    #8

    Inte vad du efterfrågade men kan ni inte köra med kondom just de dagarna då?

    Men för att svara på frågan. nej ingen av dem jag varit tillsammans med . Tvärtom!

  • Sun 9 Aug 2020 11:18
    #9

    Blandade känslor. Dels var hon kåtare och skönare att komma in i, men samtidigt var risker för graviditet större trots preventivmedel.

  • Anonym (Fred)
    Sun 9 Aug 2020 12:02
    #10

    Nej tvärtom, allt som har med ägglossning och graviditet är direkt avtändande för mig. Bara ordet "ägglossning" låter direkt äckligt i mina öron.

  • Anonym (Buck)
    Sun 9 Aug 2020 15:07
    #11
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-09 03:39:50 följande:
    Handlar inte om att vilja ha en unge, enligt de två iaf, utan att det kan hända, typ manligt eller något jag vet inte ;p
    Fast det kan ju lika gärna inte hända, så vad är man då då? Omanlig? 

    När en kvinna har ägglossning så handlar det om feromoner och att kvinnan blir mer vibrant för att locka till sig en hane. Men ja, somliga män tänder ju på själva chansen säkert. 
    Medans andra män tänder på att veta att de är skyddade. 
  • Sun 9 Aug 2020 15:11
    #12
    -1

    Ja det blir man

  • Anonym (Blev.­..inte längre­.)
    Sun 9 Aug 2020 15:14
    #13
    +1

    Jag blev nog det. Men idag skulle jag associera det beteendet med underhåll och varannan vecka.

    Jag älskar mitt barn så jag ångrar det inte ändå, men jag skulle inte göra samma sak idag.

  • Anonym (hmm)
    Sun 9 Aug 2020 15:47
    #14

    Är väl så naturen funkar tror jag. Så att fortplantningen hålls igång liksom...

  • Anonym (Blev.­..inte längre­.)
    Sun 9 Aug 2020 16:04
    #15
    +1
    Anonym (hmm) skrev 2020-08-09 15:47:53 följande:

    Är väl så naturen funkar tror jag. Så att fortplantningen hålls igång liksom...


    Ha:D Eftersom jag inte vill fortplanta mig mer så kanske det kan förklaras biologiskt att jag tycker att tjejer är som gulligast när de har PMS. Noll chans för fortplantning och låg chans att man ens får försöka fortplanta sig.
  • Tue 11 Aug 2020 01:03
    #16
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-09 03:38:10 följande:
    Om hon hade berättat då? :)
    hon brukar vara kåtare då så sexet blir väl lite bättre antar jag. blir väl som att veta att man kommer få godare mat än vanligt den dagen.
    mer kåt nej det skulle jag inte säga iaf. sen kommer jag inte köra oskyddat iaf vill nog inte ha fler barn
Svar på tråden Män! Blir ni mer kåta när kvinnor är oskyddade och har ägglossning?