Har du fejkat en orgasm ? (endast för kvinnor, tack
Jag har gjort det, nu undrar jag hur vanligt det är eller om jag är ensam om det.
Kommentera gärna !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-12 22:38
Berätta gärna varför du fejkar.
Jag har gjort det, nu undrar jag hur vanligt det är eller om jag är ensam om det.
Kommentera gärna !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-12 22:38
Berätta gärna varför du fejkar.
Varför skulle bara mannen knulla? Jag är lika ofta överst. Och han behöver inte ha lika många armar som en bläckfisk och vara överallt samtidigt. Han kan ägna sig helt åt klittar med tunga och/eller händer.
Varför skulle bara mannen knulla? Jag är lika ofta överst. Och han behöver inte ha lika många armar som en bläckfisk och vara överallt samtidigt. Han kan ägna sig helt åt klittar med tunga och/eller händer.
Jag njuter absolut, vet inte om jag ens skulle komma av det för jag har väldigt svårt att slappna av. Men kommer hälften av gångerna tack vare att han stimulerar.
Varför har du så svårt att slappna av? Det är ju din partner
Om nu kvinnan inte är överst utan blir knullad - då ska mannen penetrera, smeka här och där i precis lagom takt och hårdhet. Fattar bara inte varför man ligger och tycker att han smeker fel/ändrar etc och istället bara inte hjälper till själv
Intressanta diskussioner, nån mer ?
Nån mer ?
Det har alltid varit så när det kommer till orgasmen. Jag behöver verkligen koppla av, fokusera. Har jag en kuk i mig fokuserar jag på den. Har läst om fler kvinnor som har det så.
Samma här. Det går helt enkelt inte. Kan inte ens komma på egen hand med fingrar heller.
Vi har löst det så att jag använder min vibrator först (tillsammans) så jag kommer och sen kommer han. Så får vi båda komma och ingen fejkar. Bestämde mig strax före jag träffade min nuvarande att det var slut på fejkandes. Så skönt.
Hur tog han det när du föreslog vibrator?