Vad välljer du för man ?
Vilken typ skulle du välja ?
Kommentera !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-13 11:43
Sorry, ett L för mycket i "väljer" !
Vilken typ skulle du välja ?
Kommentera !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-13 11:43
Sorry, ett L för mycket i "väljer" !
Ingen.
Jag är sapiosexuell och attraheras vad män har i hjärnan och inte av yttre attribut.
Den som får mig att må bra och har någorlunda samma syn som mig på saker och ting.
Är inte intresserad av någon rik snubbe som måste hålla fasaden upp och heller inte intresserad av någon som inte kan ta ansvar för sitt liv.
För mig är känslor och tid viktigare än lyxiga prylar.
Har levt med en märkeskåt arbetsnarkoman utan att se röken av en massa pengar. Barnen, jag och delvis han levde på mina pengar.
Nu shoppar han märkesprylar och märkeskläder till höger och vänster och det ska visas upp att han har pengar.
Jag tycker mest att både han, hans nya sambo, mitt gamla hem osv ser billigt ut. Pråligt. Absolut inte min stil.
Själv har jag träffat en man som jag förmodligen inte vänt mig om efter ens en gång om jag sett honom på stan för typ 20-30 år sedan. Men nu och hur han får mig att må och känna mig är ljuvligt.
Han har så klart ordnad ekonomi och det finns pengar, men det läggs hellre på upplevelser och glädje än dyra prylar att visa upp för andra.
Jag själv gillar mina fina bankkonton och fonder mer än märkeskläder i garderoben.
Ingen av beskrivningarna lyfter fram sånt som är viktigt för mig. Så båda skulle kunna vara exakt lika intressanta eller ointressanta i teorin. Sen beror det på vad " rockstjärneliv" betyder. Betyder det mycket alkohol eller kanske till och med droger är person 2 totalt ointressant.
Ingen av dem. Tänder inte på kostym och slipsmän, heller inte på players och turnéliv.
Blir intresserad av en man med hjärna och intellekt och allmänbildning, som kan kommunicera, har social kompetens är kreativ, ser bra ut i mina ögon och som blir väldigt kär i mig och uppskattar mig för samma egenskaper.
Ingen! Båda låter rätt avskyvärda.
Ingen av dom.
Helt klart rockstjärnan!