• Annelise00

Hade vi samlag för tidigt? (BILD)

Hej!

Har tagit ett äl-test varje morgon och imorse blev det positivt (eller hur? Ny på såna - se bild)

Jag och sambon låg sent igårkväll och under natten blev han magsjuk så nu kan vi inte ligga mer den här ägglossningen. Hur ser våra chanser ut nu när vi legat kvällen INNAN positivt äl-test? Dåliga? Enligt testlagrets hemsida så ska ägget släppa inom 48h från att man fått positivt utslag.

Vill också passa på att fråga: när är det som

bäst att ligga när man fått positivt äl-test? Samma dat eller dagen efter?

• Svar på tråden Hade vi samlag för tidigt? (BILD)
  • Anonym (Lovebarn)
    Annelise00 skrev 2020-08-14 09:19:22 följande:

Hej!

Har tagit ett äl-test varje morgon och imorse blev det positivt (eller hur? Ny på såna - se bild)

Jag och sambon låg sent igårkväll och under natten blev han magsjuk så nu kan vi inte ligga mer den här ägglossningen. Hur ser våra chanser ut nu när vi legat kvällen INNAN positivt äl-test? Dåliga? Enligt testlagrets hemsida så ska ägget släppa inom 48h från att man fått positivt utslag.

Vill också passa på att fråga: när är det som

bäst att ligga när man fått positivt äl-test? Samma dat eller dagen efter?

Vi hade sex 3 dagar innan ägget släppte och dagen innan positivt äl test och jag är gravid i 10 veckan:)
  • Annelise00
    Anonym (Lovebarn) skrev 2020-08-14 10:24:27 följande:

Vi hade sex 3 dagar innan ägget släppte och dagen innan positivt äl test och jag är gravid i 10 veckan:)

Tack!!! Hoppas på samma lycka.
  • 33villbligravid

Jag sitter i samma sits! Fick positivt på testet igår och hade sex onsdgakväll. Ska dock försöka få till det idag ännu för tror ägget i medeltal lossar ca 24 h efter positivt test!

• Anonym (Chansen finns)

Vi hade endast sex på CD 11 och ägglossning inträffade först CD 16. En mycket uthållig tjejspermie resulterade i en graviditet! Är i v 14 nu

• Annelise00
    Anonym (Chansen finns) skrev 2020-08-14 12:43:49 följande:

Vi hade endast sex på CD 11 och ägglossning inträffade först CD 16. En mycket uthållig tjejspermie resulterade i en graviditet! Är i v 14 nu

Åhh underbart!Grattis!
  • Annelise00
    33villbligravid skrev 2020-08-14 12:32:11 följande:

Jag sitter i samma sits! Fick positivt på testet igår och hade sex onsdgakväll. Ska dock försöka få till det idag ännu för tror ägget i medeltal lossar ca 24 h efter positivt test!

Håller tummarna för oss båda!
  • Ssandra

Någon som vill vara med i min nystartade grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida? Den är såklart privat och kan bara ses av dom personer jag bjuder in i gruppen!

Skriv PM till mig om ni vill vara med, behöver namn och efternamn, samt hur eran profilbild ser ut på Facebook :)

Svar på tråden Hade vi samlag för tidigt? (BILD)